Ach, Ethiopië en Kenia trekken dat blik ook met gemak open op de lange-afstandsnummers atletiek en USA doet datzelfde voor de korte afstand. Sommige landen zijn gewoon angstaanjagend goed in bepaalde sporten, ook als die internationaal heel groot zijn.Angstaanjagend dan wel. Want in tegenstelling tot schaatsen en boogschieten is zwemmen toch wel een sport met aardig internationaal aanzien.
Daar heb je gelijk in.Ach, Ethiopië en Kenia trekken dat blik ook met gemak open op de lange-afstandsnummers atletiek en USA doet datzelfde voor de korte afstand. Sommige landen zijn gewoon angstaanjagend goed in bepaalde sporten, ook als die internationaal heel groot zijn.
Vind ik ook. Is ook een sterk duo waar ze tegen spelen.Brouwer/Meeuwsen winnen 1e set. Spelen goed vind ik.
Vind ik ook. Is ook een sterk duo waar ze tegen spelen.
Publiek mag altijd wel wegblijven.Ook leuk om te kunnen horen wat ze tegen elkaar zeggen.
Dat is idd wel een voordeel. Vond ik ook zo mooi bij het schaatsen in jan/feb, je kon door het lege Thialf veel beter horen wat er gezegd werd door de coaches.Publiek mag altijd wel wegblijven.
Je vergeet honkbal.Ik vind vooral dat schreeuwen erg... Ik vind het een enorm knappe sport om te zien, zeker die kicks op het hoofd, maar al dat geschreeuw....
Ook bij schermen (dat ik ook aan heb) word je gek van dat continue geschreeuw. En als er trouwens 1 sport is die meer stil ligt dan sport is het schermen... Een punt duurt schat ik gemiddeld 3 seconde en dan ligt het weer 40 seconde stil.
Ja inderdaad. Overigens vind ik dat op TV (door alle herhalingen enz) niet zo opvallen, maar ik was in 2018 bij een duel van de Toronto Blue Jays en toen viel het me pas echt op.Je vergeet honkbal.