Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die commentator is heel enthousiast over Beerensteyn, maar die heeft ook nog nooit wat laten zien in Oranje, toch?
 

JMD

Well-known member
Angstaanjagend dan wel. Want in tegenstelling tot schaatsen en boogschieten is zwemmen toch wel een sport met aardig internationaal aanzien.
Ach, Ethiopië en Kenia trekken dat blik ook met gemak open op de lange-afstandsnummers atletiek en USA doet datzelfde voor de korte afstand. Sommige landen zijn gewoon angstaanjagend goed in bepaalde sporten, ook als die internationaal heel groot zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach, Ethiopië en Kenia trekken dat blik ook met gemak open op de lange-afstandsnummers atletiek en USA doet datzelfde voor de korte afstand. Sommige landen zijn gewoon angstaanjagend goed in bepaalde sporten, ook als die internationaal heel groot zijn.
Daar heb je gelijk in.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
De zesde of zevende strafcorner (niet precies bijgehouden) van de hockeydames is raak. 2-1 voor Nederland!
 

JMD

Well-known member
3-3... Wordt flink gescoord in die groep van Nederland, gemiddeld 8 goals per duel nu.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind vooral dat schreeuwen erg... Ik vind het een enorm knappe sport om te zien, zeker die kicks op het hoofd, maar al dat geschreeuw....

Ook bij schermen (dat ik ook aan heb) word je gek van dat continue geschreeuw. En als er trouwens 1 sport is die meer stil ligt dan sport is het schermen... Een punt duurt schat ik gemiddeld 3 seconde en dan ligt het weer 40 seconde stil.
Je vergeet honkbal.
 

JMD

Well-known member
Je vergeet honkbal.
Ja inderdaad. Overigens vind ik dat op TV (door alle herhalingen enz) niet zo opvallen, maar ik was in 2018 bij een duel van de Toronto Blue Jays en toen viel het me pas echt op.

3-1 hockey

Miedema geblesseerd
 
Bovenaan