Lijkt inderdaad een mooie tijd! Even kijken waar die staat na de laatste heat en of hij op basis van die tijden kans maakt op een medaille.
Bedoel je die Angelsaksische landen waar ze donkere jongens racistisch bejegenen als ze een penalty missen?Toch mooi hoe er vaak naar Angelsaksische landen wordt gewezen dat ze zo mooi met sporters omgaan en wij hier op het forum toch alweer aardig wat sporters vanaf de bank met de grond hebben gelijk gemaakt.
Zo'n Bertens bijvoorbeeld. Mentaal natuurlijk niet het sterkst. Maar misschien wel extra knap om dan 10 WTA toernooien, 1/2 en 1/4 finale Grand Slam en nummer vier van de wereld te zijn.
Zeker niet. Ook totaal geen onderscheid tussen vrouwelijke en mannelijke sporters, zoals je soms weleens ziet.Ik lees hier alleen lichtelijke teleurstelling bij het verlies van Tsjakadoea omdat hij de betere was.
Voor de rest is er nog helemaal niemand afgefakkeld.
Ja, ik keek ook. Maar die coach lijkt me geen Chinees zo te zien. Mooie spannende wedstrijd, en al de 3e gouden medaille voor China na 8 evenementen.Haha, dit is grappig. Bij het schermen wint een Chinese en die coach gaat echt helemaal uit zijn dak, zoals je zelden ziet bij Chinezen.
Ja, ik keek ook. Maar die coach lijkt me geen Chinees zo te zien. Mooie spannende wedstrijd, en al de 3e gouden medaille voor China na 8 evenementen.
Mooi ook bij schermen is dat elk onderdeel (degen, floret, sabel) totaal andere wedstrijden geeft omdat er steeds andere dingen wel/niet mogen.Oh, ik zag alleen snel een man als een gek die hele zaal rondrennen.
Volgens mij zijn hier alleen de scores over Bertens gepost...Berichtgeving over bijvoorbeeld Bertens is ook niet heel leuk. Affakkelen was te overdreven.
Mooi ook bij schermen is dat elk onderdeel (degen, floret, sabel) totaal andere wedstrijden geeft omdat er steeds andere dingen wel/niet mogen.
Kan, maar NL startte wel in de sterkste opstelling, dat hebben andere landen zeker niet gedaan. Denk dat AUS en USA sowieso te sterk zijn, dus dan hopen op brons. Zou mooi zijn.Tweede tijd voor de Oranjedames. Ook dat biedt dus perspectief op een medaille!