Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Ja en bij het schermen gooien ze ook theatraal altijd hun kap af. Volgens moet je ofwel a) patriciër zijn of b) behoorlijk gek om te gaan schermen.
 

JMD

Well-known member
Ja en bij het schermen gooien ze ook theatraal altijd hun kap af. Volgens moet je ofwel a) patriciër zijn of b) behoorlijk gek om te gaan schermen.
Ja inderdaad.

Overigens wel een leuke sport om te doen. Op mijn middelbare school waren ze van veel verschillende sporten doen, dus heb ook nog een periode geschermd 1x per week.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Onze eeuwige Bas Verwijlen vind ik een irritant mannetje.
 

Batigoal

Well-known member
Ja inderdaad.

Overigens wel een leuke sport om te doen. Op mijn middelbare school waren ze van veel verschillende sporten doen, dus heb ook nog een periode geschermd 1x per week.
Zeker! Ik heb twee keer aan een schermsessie meegedaan met uitleg en begeleiding door een prof. Vooral de verschillende manieren van uitstappen is leuk om te doen (mits het een beetje lukt ;)).
 

Reinoud

Well-known member
Podcast met Bas Verweijlen geluisterd. Toch serieus respect voor zo iemand. Uit een klein land in zo'n grote sport al jaren op hoog niveau presteren. Denk overigens dat hij de eerste is die aangeeft dat schermers wel een klein beetje gek zijn.
 

Miramar

Well-known member
Braziliaansen zijn wat beter aan de bal ook qua techniek. Dat knullige balverlies op het middenveld breekt Oranje nog wel op...
 

Reinoud

Well-known member
Toch mooi hoe er vaak naar Angelsaksische landen wordt gewezen dat ze zo mooi met sporters omgaan en wij hier op het forum toch alweer aardig wat sporters vanaf de bank met de grond hebben gelijk gemaakt.

Zo'n Bertens bijvoorbeeld. Mentaal natuurlijk niet het sterkst. Maar misschien wel extra knap om dan 10 WTA toernooien, 1/2 en 1/4 finale Grand Slam en nummer vier van de wereld te zijn.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Overigens is is de wegrace voor dames niet alleen korter, maar ook een heel ander parcours zonder die hele zware klim er in. Dat is jammer voor de Nederlandse dames.
 

erka

Well-known member
Toch mooi hoe er vaak naar Angelsaksische landen wordt gewezen dat ze zo mooi met sporters omgaan en wij hier op het forum toch alweer aardig wat sporters vanaf de bank met de grond hebben gelijk gemaakt.

Zo'n Bertens bijvoorbeeld. Mentaal natuurlijk niet het sterkst. Maar misschien wel extra knap om dan 10 WTA toernooien, 1/2 en 1/4 finale Grand Slam en nummer vier van de wereld te zijn.

Waar lees jij dat met de grond gelijk maken dan?
 
D

Deleted member 2709

Guest
Mwah, de race wordt er waarschijnlijk wel leuker/tactischer/spannender door dan dat je vd Breggen en/of vVleuten minuten weg ziet rijden van de rest.
 
Bovenaan