Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan, maar NL startte wel in de sterkste opstelling, dat hebben andere landen zeker niet gedaan. Denk dat AUS en USA sowieso te sterk zijn, dus dan hopen op brons. Zou mooi zijn.
Oh, dat wist ik niet. Australië is zeker te sterk, maar dan zullen er andere landen ook wel sterker zijn.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Canada is op papier ook sterker, maar niet onmogelijk om te pakken. Top 2 dan moeten USA of AUS wel echt falen.
 

erka

Well-known member
Femke Heemskerk weer bij far de snelste in de estafette, ze was ook sneller dan Bronte Campbell. Die Amerikaansen, gaan die 4 zwemmers wisselen straks? Want flink langzamer dan de Nederlandse dames. Of ze hebben zich enorm ingehouden, dat kan ook.
 

JMD

Well-known member
Femke Heemskerk weer bij far de snelste in de estafette, ze was ook sneller dan Bronte Campbell. Die Amerikaansen, gaan die 4 zwemmers wisselen straks? Want flink langzamer dan de Nederlandse dames. Of ze hebben zich enorm ingehouden, dat kan ook.
Ik begreep van de analiste op de radio dat zowel USA als Australië naw met 4 andere zwemsters de finale zwemmen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begreep van de analiste op de radio dat zowel USA als Australië naw met 4 andere zwemsters de finale zwemmen
?? Australië zwom bijna een wereldrecord... Dus ze hebben er vier die nóg beter zijn?
 

JMD

Well-known member
?? Australië zwom bijna een wereldrecord... Dus ze hebben er vier die nóg beter zijn?
Dat is althans wat ik de analiste hoorde zeggen...
Weet wel dat Australië in de breedte heel sterk is, die hebben bij zwemmen hetzelfde wat wij bij schaatsen hebben en de Koreanen bij boogschieten. Blik na blik wordt opengetrokken daar....

Penalty Brazilië
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is althans wat ik de analiste hoorde zeggen...
Weet wel dat Australië in de breedte heel sterk is, die hebben bij zwemmen hetzelfde wat wij bij schaatsen hebben en de Koreanen bij boogschieten. Blik na blik wordt opengetrokken daar....

Penalty Brazilië
Angstaanjagend dan wel. Want in tegenstelling tot schaatsen en boogschieten is zwemmen toch wel een sport met aardig internationaal aanzien.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Australië heeft volgens mij twee toppers gespaard. Cate Campbell (zus van Bronte) en Emma McKeon.
 

erka

Well-known member
Ik begreep van de analiste op de radio dat zowel USA als Australië naw met 4 andere zwemsters de finale zwemmen

Kan ik me niet voorstellen. Vier is wel heel veel. Mag dat eigenlijk wel?
Maar geen misverstand. Australië en VS zijn hoe dan ook veel te sterk voor Nederland hoor. Brons is hoogst haalbare als het lukt maar Canada is ook heel sterk.
 

erka

Well-known member
Gottegot. Reinoud ik weet niet of het mag maar ik zou die Nederlandse verdediging graag een beetje willen bekritiseren.
 
Bovenaan