Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb jij enig idee of die Lacruz kans maakt op een medaille? Ik heb echt geen idee hoe die krachtverhouding ligt. En door al die verschillende bonden kan ik er ook niet echt zo snel iets over vinden.
Nou, die Amerikaan is veel beter.
 

Mommiej

Well-known member
Badloe in race 1 startte als 12e, kwam in ieder geval nog terug de top-5 in. Bouwmeester gaat waarschijnlijk niet eens top-20 eindigen...
 

Mommiej

Well-known member
De mannen 4 bij het roeien nipt naar de finale, Na moeizame 2e 1000 meter.... Badloe 7e in race 2.
 

erka

Well-known member
Zit nu even wildwatervaren te kijken. Mooie sport. Grote niveauverschillen ook. Sommigen komen echt nauwelijks de baan door, terwijl anderen echt superknap de kano strak houden.,
 

Reinoud

Well-known member
Fascinerend dat Bouwmeester zo'n dramatische eerste dag ervaart als je zit wat er aan voorbereiding in zit en hoe vaak ze al in Tokyo is geweest. Ben heel benieuwd naar een mogelijke verklaring.

Badloe wint de derde race.
 

erka

Well-known member
Wiegman 13e na de 1e run kajak. Komt nog 2e run, 1e 24 gaan door naar halve finale dus dat zit wel goed normaal gesproken.
 

Mommiej

Well-known member
Wiegman 13e na de 1e run kajak. Komt nog 2e run, 1e 24 gaan door naar halve finale dus dat zit wel goed normaal gesproken.
Verwacht inderdaad niet dat er 12 die lager staan een snellere 2e run zonder fouten neerzetten dan Wegman in 1e run gedaan heeft.
 

JMD

Well-known member
De roundup van de Nederlanders
02.00 handbal dames NL - Japan => 32-21
04.20 roeien Anna Sophie Sauwer kwartfinale skiff => naar 1/2 finale
04.33 zwemmen Arno Kamminga 100m schoolslag 1/2 finale => naar finale
04.45 zwemmen 4x100m dames vrije slag finale => 4e
04.55 schermen Bas Verwijlen 1e ronde (eventuele 2e ronde 7.35/ kwartfinale 8.55) (evt. 1/2 finale vanaf 11.00) => winst 1e ronde, nu bezig 2e ronde
05.05 zeilen RSX Kiran Badloe race 1 (en later 2 en 3) => staat 3e na 3 races
05.05 zeilen Laser Radial Marit Bouwmeester race 1 (en later 2) => 21e en 14e geëindigd
05.18 boksen, 1e ronde Enrico Lacruz => verloren
05.30 roeien dubbel twee dames Halve finale => naar finale
05.50 roeien dubbel twee heren Halve finale => naar finale
06.00 wielrennen wegwedstrijd dames => nog bezig
06.10 roeien vier zonder stuurman herkansing => naar finale
07.00 badminton mixeddubbel Tameling/Piek 2e groepsduel => nog bezig
07.20/09.28 wildwaterkanoën K1 Martina Wegman => 12e na 1e run
 

JMD

Well-known member
Bouwmeester 18e na 2 races... Dat is eigenlijk al bijna kansloos want je hebt 1 schraprace, dat gaat die 21 worden, maar dan houdt ze die 14 over.
 

JMD

Well-known member
Ik vind schermen dus echt geen ene ruk aan he. Twee van die imkers en dan maar gokken wie er geprikt heeft.
Nu is dat door de elektriciteit te zien, maar vraag me steeds af hoe ze dat vroeger dan zagen wie geprikt had.
 
Bovenaan