De Wolf
Well-known member
Niet alleen Zweden. Op een paar wedstrijden na is het niveau van dit WK zeer matig. Nederland had hier echt niet misstaan.
Zo geweldig is oranje ook weer niet. Zelfs de bank van Belgi? of Engeland zou nog in de basis staan.
Niet alleen Zweden. Op een paar wedstrijden na is het niveau van dit WK zeer matig. Nederland had hier echt niet misstaan.
De bank van Argentini? zit al thuis.
En de bank van Duitsland, en de bank van Spanje + alle prutsers uit de eerste ronde.
Ik zag hier aardig wat mensen tevreden zijn met de overwinning van Rusland tegen Spanje, dus schijnbaar is er markt voor.Niet alleen Zweden. Op een paar wedstrijden na is het niveau van dit WK zeer matig. Nederland had hier echt niet misstaan.
Colombia - Engeland was ook weer verschrikkelijk.
Zou ik best OK vinden, als we Duitsland dan nog terughalen in plaats van Belgi? wordt het wellicht nog een leuk toernooi.
Ja goed, ik houd over het algemeen nu eenmaal van ploegen die een poging wagen om te scoren. Laat Duitsland nu net de ploeg zijn die dat dit toernooi gemiddeld gezien het vaakst heeft geprobeerd.Haha, ga toch weg met je Duitsland, prutsers. De wedstrijden van Belgi? horen bij de leukste wedstrijden van het WK (okay, Zuid Korea-Duitsland was ook geweldig) die tegen Japan was -mede dankzij Japan- de leukste tot nu toe. De wereld mist momenteel meer aan Japan dan aan Duitsland, es ist nicht anders.
Ik zag hier aardig wat mensen tevreden zijn met de overwinning van Rusland tegen Spanje, dus schijnbaar is er markt voor.
Ik vind het zelf ook wel enigszins meevallen, maar de algemene tendens was geloof ik dat Portugal-Spanje (een van) de leukste/beste wedstrijd(en) van de groepsronde was. Het is wel duidelijk dat Spanje het erg lastig heeft tegen ploegen die zich diep ingraven. Dat zie ik Kroati? niet zo snel doen. Daarom lijkt me, met het oog op de kwartfinale, de wedstrijd tegen Portugal meer representatief dan de wedstrijd tegen Rusland.Net zo onbegrijpelijk dat er een markt is voor het rukvoetbal dat Spanje dit toernooi heeft gespeeld.
Ja goed, ik houd over het algemeen nu eenmaal van ploegen die een poging wagen om te scoren. Laat Duitsland nu net de ploeg zijn die dat dit toernooi gemiddeld gezien het vaakst heeft geprobeerd.
Ik vind het zelf ook wel enigszins meevallen, maar de algemene tendens was geloof ik dat Portugal-Spanje (een van) de leukste/beste wedstrijd(en) van de groepsronde was. Het is wel duidelijk dat Spanje het erg lastig heeft tegen ploegen die zich diep ingraven. Dat zie ik Kroati? niet zo snel doen. Daarom lijkt me, met het oog op de kwartfinale, de wedstrijd tegen Portugal meer representatief dan de wedstrijd tegen Rusland.
Ik vind het zelf ook wel enigszins meevallen, maar de algemene tendens was geloof ik dat Portugal-Spanje (een van) de leukste/beste wedstrijd(en) van de groepsronde was. Het is wel duidelijk dat Spanje het erg lastig heeft tegen ploegen die zich diep ingraven. Dat zie ik Kroati? niet zo snel doen. Daarom lijkt me, met het oog op de kwartfinale, de wedstrijd tegen Portugal meer representatief dan de wedstrijd tegen Rusland.