Algemeen Wedstrijdtopic

JFK

Well-known member
Voor iedereen die morgenochtend vroeg op moet, maar het spannend vindt om de penaltyserie te kijken: ga gewoon lekker naar je nest. Colombia wint dit, dat heeft MaMaduro allang voorspeld.

Ma Maduro moet niet zoveel blowen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het voetbal heeft gewonnen.

Wanneer hebben de Engelsen gevoetbald dan? Mijn god, wat een teringwedstrijd. Colombia had het nog minder verdiend dan Engeland. Kunnen we niet gewoon beide naar huis sturen en Japan terughalen? Veel leuker om naar te kijken.
 

Maasveld

Well-known member
Wanneer hebben de Engelsen gevoetbald dan? Mijn god, wat een teringwedstrijd. Colombia had het nog minder verdiend dan Engeland. Kunnen we niet gewoon beide naar huis sturen en Japan terughalen? Veel leuker om naar te kijken.

Zou ik best OK vinden, als we Duitsland dan nog terughalen in plaats van Belgi? wordt het wellicht nog een leuk toernooi.
 

erka

Well-known member
Wanneer hebben de Engelsen gevoetbald dan? Mijn god, wat een teringwedstrijd. Colombia had het nog minder verdiend dan Engeland. Kunnen we niet gewoon beide naar huis sturen en Japan terughalen? Veel leuker om naar te kijken.

Zat je VRT te kijken ;)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zweden gaat winnen van Engeland, het is een erg lastig team om tegen te spelen en ik heb het idee dat hun speelstijl de Engelsen helemaal niet gaat liggen.
 

Maasveld

Well-known member
Zweden gaat winnen van Engeland, het is een erg lastig team om tegen te spelen en ik heb het idee dat hun speelstijl de Engelsen helemaal niet gaat liggen.
Klopt, dat zag je in de 2de helft tegen Tunesi? ook. Die trokken zich helemaal terug en Engeland kwam er niet meer doorheen. Bijkomend probleem is dat de Zweden ook nog eens sterk zijn in de lucht.
 

Joost

Well-known member
Zweden gaat winnen van Engeland, het is een erg lastig team om tegen te spelen en ik heb het idee dat hun speelstijl de Engelsen helemaal niet gaat liggen.

En ons Nederlands Elftal dat te slecht is voor het WK aldus velen was twee keer veel beter dan de Zweden.
 

gevegt

Well-known member
Wanneer hebben de Engelsen gevoetbald dan? Mijn god, wat een teringwedstrijd. Colombia had het nog minder verdiend dan Engeland. Kunnen we niet gewoon beide naar huis sturen en Japan terughalen? Veel leuker om naar te kijken.

Doe je al Vlaams op je blog?
 

Mario

Well-known member
En ons Nederlands Elftal dat te slecht is voor het WK aldus velen was twee keer veel beter dan de Zweden.

Niet alleen Zweden. Op een paar wedstrijden na is het niveau van dit WK zeer matig. Nederland had hier echt niet misstaan.

Colombia - Engeland was ook weer verschrikkelijk.
 
Bovenaan