Unregistere
Well-known member
Is inderdaad altijd maar afwachten. Maar ik vaar blind op Piet en die jongen met dat lange haar, dus wat dat betreft.
Ik vind het zelf ook wel enigszins meevallen, maar de algemene tendens was geloof ik dat Portugal-Spanje (een van) de leukste/beste wedstrijd(en) van de groepsronde was. Het is wel duidelijk dat Spanje het erg lastig heeft tegen ploegen die zich diep ingraven. Dat zie ik Kroati? niet zo snel doen. Daarom lijkt me, met het oog op de kwartfinale, de wedstrijd tegen Portugal meer representatief dan de wedstrijd tegen Rusland.
Zou ik best OK vinden, als we Duitsland dan nog terughalen in plaats van Belgi? wordt het wellicht nog een leuk toernooi.
Zat je VRT te kijken
Doe je al Vlaams op je blog?
Is inderdaad altijd maar afwachten. Maar ik vaar blind op Piet en die jongen met dat lange haar, dus wat dat betreft.
Piet de Visser wist laatst toch maar mooi te melden dat wat hem betreft Messi de beste speler was die aanwezig was op het WK.
Waarom kun je daar statistisch niet omheen?Hij zei dat Messi de beste speler is, niet dat hij op dit WK het beste speelde. Dat eerste kun je statistisch gezien dit seizoen niet omheen.
Kuipers fluit Engeland - Zweden a.s. zaterdag.
Ik dacht dat je na de kwartfinale nog wel de finale kon fluiten, maar zo werkt het niet?
Verrassend wel, want daarna zit zijn toernooi er zeer waarschijnlijk op. Had hem al met potlood opgeschreven voor de finale. Of toch in elk geval een halve finale.
Dit wordt al zijn vierde wedstrijd. Lijkt me sterk dat hij er vijf gaat fluiten, al kan het theoretisch gezien wel.
Dit wordt al zijn vierde wedstrijd. Lijkt me sterk dat hij er vijf gaat fluiten, al kan het theoretisch gezien wel.
Ook even opgezocht
2014 Rizzoli 4x
2010 Webb 4x
2006 Elizondo 5x
2002 Collina 3x
Irmatov had er 5 in 2010 en ook ARchunda had er 5 in 2006. In 2002 waren er veel scheidsrechters met 3 duels (Mane, Ghandour, Rizo, Ruiz, Collina, Nielsen)