Algemeen Wedstrijdtopic

Unregistere

Well-known member
Ben er bang voor. Al zijn de Zweden ook een beetje angstig, want Kl?s V?k en Ids B?ring zijn vandaag geblesseerd afgehaakt op de training. Toch belangrijke spelers voor ze.
 

zwammy

Well-known member
Nee, wrat helaas. Is het enige wat ik zie als ik aan haar denk. Verder niets mis mee maar ik denk alt wrat.

Jenniffer, 50 jaar ondertussen. Niets mis mee
 

Janssen

Well-known member
Maar als jeugdteams alles internationaal winnen word er blijkbaar wel opgeleid.

Ik weet ‘t niet hoor, volgens mij deed Nederland het ook jaren heel goed in de jeugd. Ben vooral benieuwd of die jongens bij hun club dan ook het eerste elftal gaan halen. Er zijn nog steeds teams die regelmatig zonder een enkele Engelander spelen.
 

zwammy

Well-known member
Nederland heeft dan ook genoeg goede lichtingen gehad in het verleden. Het zal mij benieuwen. Op Frankrijk na is er geen een team wat zich onderscheid van de rest.
 

Mario

Well-known member
Ik weet ?t niet hoor, volgens mij deed Nederland het ook jaren heel goed in de jeugd. Ben vooral benieuwd of die jongens bij hun club dan ook het eerste elftal gaan halen. Er zijn nog steeds teams die regelmatig zonder een enkele Engelander spelen.

Dat is het hele probleem. De clubs staren zich daar blind op de buitenlanders, die vaak ook de cruciale posities bezetten. Zelfs de 'kleinere' teams uit de PL, begeven zich tegenwoordig op de buitenlandse markt.
 
Bovenaan