Eef de Kip
Well-known member
Dat zou jij moeten weten
Eerst 1,5 jaar wennen bij Lucky Ajax.Maar kan hij op 33-jarige leeftijd het allermoeilijkste systeem van de wereld nog leren?
Vraag me wel af wat ze daar dus voor gaan betalen, ben bang dat het toch wel weer een substantieel bedrag wordt. En als hij zo talentvol is, waarom laat Dormund 'm dan gaan?Rijkhoff lijkt wel rond te komen, maar het lijkt me toch sterk om in dit toch al piepjonge team de ervaren backup spits te vervangen door een 18-jarige zonder profminuten. Al zou het wel in lijn zijn van dit seizoen.
Lijkt toch slechts om zo'n anderhalf miljoen te gaan plus bonussen en een doorverkooppercentage. Dat valt mee, alhoewel het uiteindelijke bedrag hoger kan uitpakken. Al zullen er eerst nog wat jongens moeten vertrekken voordat het rond komt.Vraag me wel af wat ze daar dus voor gaan betalen, ben bang dat het toch wel weer een substantieel bedrag wordt. En als hij zo talentvol is, waarom laat Dormund 'm dan gaan?
Verder heeft Bayern München zich gemeld voor Steven Bergwijn.
Die kan natuurlijk ook niet toveren.Graham Potter zou kandidaat nummer 1 zijn als nieuwe trainer van Ajax.