Ajax Transfertopic

Reinoud

Well-known member
Mikautadze voor 13 miljoen plus een doorverkooppercentage terug naar Metz (was gekocht voor 16). Blijft een bijzonder slechte deal, want met Monaco en Atletico op het vinkentouw en een EK om de hoek had je er meer uit kunnen slepen. Of gewoon de nieuwe trainer met hem aan het werk laten gaan. Ik hoop maar dat Ajax wat verstandiger om gaat met de andere Mislintat-aankopen, maar dat betwijfel ik.
Kroes had al aangegeven zo snel mogelijk geld te willen maken door spelers vroeg weg te doen.

Overigens is de kans dat je aan Mikautadze verdient door die doorverkoop clausule nog serieus aanwezig
 

JMD

Well-known member
Ajax zou Rosario willen halen... Dat wordt dan een dubio voor gevegt, dat was 1 van zijn grote liefdes toen die bij PSV speelde. Hoe slecht Rosario ook speelde (en dat deed hij continu), Rosario kon nooit wat fout doen bij hem...
 

Batigoal

Well-known member
Rosario was ik niet kapot van bij PSV, maar had wel verwacht dat zijn naam met Ajax in verband zou worden gebracht. Hij was bij Nice een nuttige kracht op verschillende posities en heeft zich verder ontwikkeld, dus het zou geen verkeerde optie kunnen zijn mits niet te duur.
 
Bovenaan