Eef de Kip
Well-known member
dan ben ik benieuwd wat het bod is, mag toch hopen niet meer dan 3 of 4 miljoen want alles meer vind ik wel erg risicovol.
Koopje voor 6 miljoen per jaar.Het lijkt erop dat Jordan Henderson onderweg is naar Ajax aldus BBC Sport.
Dat dachten we ook van Sutalo.Natuurlijk gaat het straks niet opeens magischer wijze goed lopen met het team, maar het is wel duidelijk dat deze groep leiderschap, professionaliteit en ervaring mist, dus daarin hij sowieso al een meerwaarde.
Henderson heeft daarin wel ietsje meer bewezen, he.Dat dachten we ook van Sutalo.
Oh ja, dat is absoluut waar, maar ik heb mijn bedenkingen over hem.Henderson heeft daarin wel ietsje meer bewezen, he.
Die is 23.Dat dachten we ook van Sutalo.
Waar haal je dat vandaan? Ajax showtime zegt:2,5 jaar contract tegen een recordsalaris (dus boven de 6,5 mln van Tadic) terwijl ze afgelopen zomer de salarishuishouding op orde moesten brengen. Als dat maar goed gaat.
De Engelse pers, maar we zullen het zien.Waar haal je dat vandaan? Ajax showtime zegt:
Om speler van Ajax te worden, doet Henderson naar verluidt een groot financieel offer. Wat zijn salaris bij de recordkampioen van Nederland precies gaat zijn, blijft vooralsnog afwachten, maar wel deed hij afstand van zijn verschuldigd loon – zo’n vier miljoen Britse pond - bij Al-Ettifaq. Op die manier doet Henderson zelf een duit in het zakje om de transfer rond te kunnen maken.