Eef de Kip
Well-known member
Dit zou wel een stunt zijn:
Kan het me alleen niet voorstellen
Kan het me alleen niet voorstellen
Die gaat pas per 1 maart weg. En krijgt nog een mooie bonus mee vanwege zijn werk voor het topsportklimaat.Maurits Hendriks is nog niet weg, of het gaat al weer goed daar
Sorry, misschien een JMDtje, maar dit meen je toch niet?En krijgt nog een mooie bonus mee vanwege zijn werk voor het topsportklimaat.
Die was toch helemaal niet met het 1e team bezig?Mooi. Het laatste kunstje van Hendriks
Nee, met het vrouwenvoetbal. Maar is ook degene die Mislintat aangesteld heeft.Die was toch helemaal niet met het 1e team bezig?
Volgens de immer goed ingevoerde Fabrizio Romano is Ajax zelfs de voornaamste kandidaat om hem te halen.Volgens The Mirror heeft Ajax goede hoop dat ze Jordan Henderson kunnen binnenhalen.
Nou, aangezien ze bij Ajax op het moment niet echt met geld smijten denk ik niet dat het een heel riskante deal qua financiën wordt. Zal dat wel zijn waardoor het niet doorgaat.Dit zou me verbazen zeg, wil eigenlijk niet weten wat dat geintje gaat kosten maar laten we hopen dat het een goed aanvulling is.