Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Dat zou niet verkeerd zijn.

Ik hoop sowieso dat Ajax goed om zich heen blijft kijken, want er zijn legio goede spelers die niet aan de bak komen om wat voor reden dan ook, maar voor Ajax best van toegevoegde waarde kunnen zijn. In de 'goeie' tijd van Ajax was ik nooit zo'n voorstander van korte huurperiodes, maar momenteel kan dat dit team erg helpen, stel je zou 2 of 3 ervaren spelers huren die de drive hebben om te willen spelen. Jonge talenten hebben we wel, maar nu hebben we ervaring en persoonlijkheden nodig om die jonge gasten op weg te helpen.
 

ALenstra

Well-known member
In hoeverre Jordan Henderson realistisch is voor Ajax? Diverse clubs uit de Premier League en Bundesliga willen hem ook. Verder zou zijn club Al-Ettifaq hem niet zomaar laten gaan.
 

ALenstra

Well-known member
Terecht, al het werk dat hij verricht heeft. En jammer dat Fitz-Jim zich niet in de kijker kon spelen bij Excelsior.
 

JMD

Well-known member
En krijgt nog een mooie bonus mee vanwege zijn werk voor het topsportklimaat.
Sorry, misschien een JMDtje, maar dit meen je toch niet?

Hopelijk heeft Ajax een loservlucht voor hem geregeld die hem op 1 maart heel ver weg brengt.
 

Batigoal

Well-known member
Henderson in ieder geval vrijwel persoonlijk rond met Ajax, aldus VI. Nu nog met Al-Ettifaq eruit komen. Ik geloof het pas als hij getekend heeft, zou niet de eerste teleurstelling zijn dit seizoen, maar een mooie stunt als dit lukt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dit zou me verbazen zeg, wil eigenlijk niet weten wat dat geintje gaat kosten maar laten we hopen dat het een goed aanvulling is.
 

Abubakari

Well-known member
Dit zou me verbazen zeg, wil eigenlijk niet weten wat dat geintje gaat kosten maar laten we hopen dat het een goed aanvulling is.
Nou, aangezien ze bij Ajax op het moment niet echt met geld smijten denk ik niet dat het een heel riskante deal qua financiën wordt. Zal dat wel zijn waardoor het niet doorgaat.
 
Bovenaan