Ik heb het idee dat het daar een beetje mis is gegaan bij hem. Die uitspraak en dan dat enge lachje erbij. Is hem volgens mij zowel intern als extern absoluut niet in dank afgenomen.Wie zei dat ook alweer?
Oh ja, hijzelf.
Ik heb het idee dat het daar een beetje mis is gegaan bij hem. Die uitspraak en dan dat enge lachje erbij. Is hem volgens mij zowel intern als extern absoluut niet in dank afgenomen.Wie zei dat ook alweer?
Oh ja, hijzelf.
Die verdiende 4 miljoen per jaar las ik... Mijn hemel.Rulli naar Marseille voor 4 mln, daar hebben we wel wat op verloren maar er valt wel een miljoenensalaris weg.
Nee, klopt niet van de Telegraaf. Hij verdient 2 miljoen per jaar en met nog een 2-jarig contract betekent dat een besparing van 4 miljoen.Die verdiende 4 miljoen per jaar las ik... Mijn hemel.
Hij komt van Juventus. Op papier is Rugani een leuke naam, maar ik betwijfel of hij in het Ajax-voetbal past. Alhoewel we onder Farioli niet echt Ajax-voetbal spelen.Volgens AD komt AS Roma centrumverdediger Daniele Rugani naar Ajax.
NeeGoeie keeper toch?