Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Man man man. Talenten zoals Vos, Kaplan en Ramaj per se willen verkopen omdat je alle grootverdieners niet kwijt kunt. En vervolgens allemaal dure gasten op leeftijd zonder restwaarde halen. Krijg hier Martin van Geel-vibes bij.
 

Abubakari

Well-known member
Gorter die er vorig jaar, toen hij er een tijdje in stond, niks van bakte en zijn plek daarom weer kwijtraakte.
Maar misschien dat hij met minder druk wel presteert. Bij Ajax is ie in elk geval door het ijs gezakt. Mij lijkt het ook geen keeper waar Heerenveen wat mee opschiet maar als jij er blij van wordt dan is dat mooi.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gorter die er vorig jaar, toen hij er een tijdje in stond, niks van bakte en zijn plek daarom weer kwijtraakte.
Maar misschien dat hij met minder druk wel presteert. Bij Ajax is ie in elk geval door het ijs gezakt. Mij lijkt het ook geen keeper waar Heerenveen wat mee opschiet maar als jij er blij van wordt dan is dat mooi.
Veel minder dan vd Hart kan hij niet zijn
 

Abubakari

Well-known member
Noppert tegen Gorter ruilen kun je geen slechte deal noemen.
Jij kent die hele Gorter niet of nauwelijks. Dus hoe kun je iets dan een goeie of slechte deal noemen? Hij deed het bij Go Ahead niet slecht. Maar dat gold ook voor Noppert. Bij Ajax deed hij het niet goed, vandaar dat hij na een wedstrijd of 7 alweer vervangen werd door Ramaj.

Onze keeper is niet goed, het is om het even wie hem vervangt, want onze keeper is niet goed.
Rare redenering.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
We hebben het hier over profvoetballers. Gorter heeft zich bewezen bij Eagles en daarna niet heel erg goed bij Ajax.

Noppert heeft één fantastische periode gehad, een WK gekregen (want van alle 18 miljoen bondcoaches hadden alleen van Gaal en Noppert z'n moeder hem in de basis gezet) en daarna is het niet veel soeps meer.

Anders gezegd: Noppert is op een onomkeerbare weg naar beneden en Gorter niet. Die kan uiteindelijk bij Heerenveen rustig in de basis, graag zelfs.
 

Abubakari

Well-known member
Maar Noppert deed het wel naar behoren op het WK, dus in die zin gewoon een prima keuze van van Gaal. Bij gebrek aan beter maar wel in een fase waarin hij sterk keepte. Dus niet geheel onlogisch.
Van mij hoeft ie niet naar Ajax te komen, maar je nu al rijk rekenen met Gorter zou ik niet doen.
 

Batigoal

Well-known member
Maar goed, tegelijk lijkt Ajax ook bezig met Lafont (en is er eerder geïnformeerd bij Butez van Antwerp), dus wellicht wordt Noppert gewoon 2e of 3e keeper bij Ajax.

Liever heb ik trouwens dat ze Ramaj er gewoon inzetten, maar blijkbaar is dat geen optie meer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar goed, tegelijk lijkt Ajax ook bezig met Lafont (en is er eerder geïnformeerd bij Butez van Antwerp), dus wellicht wordt Noppert gewoon 2e of 3e keeper bij Ajax.

Liever heb ik trouwens dat ze Ramaj er gewoon inzetten, maar blijkbaar is dat geen optie meer.


De centen voor Ramaj lijken ze hard nodig te hebben.
 

Batigoal

Well-known member
De centen voor Ramaj lijken ze hard nodig te hebben.
Ramaj en ook Kaplan en Vos zijn grote talenten met een nog niet zo'n hoog salaris, die zijn wat makkelijker te verkopen dan Bergwijn of Akpom. Nu de interesse in die laatste 2 tegen blijkt te vallen gaat Ajax over tot het verkopen van jonge talenten.
 

Maasveld

Well-known member
We hebben het hier over profvoetballers. Gorter heeft zich bewezen bij Eagles en daarna niet heel erg goed bij Ajax.

Noppert heeft één fantastische periode gehad, een WK gekregen (want van alle 18 miljoen bondcoaches hadden alleen van Gaal en Noppert z'n moeder hem in de basis gezet) en daarna is het niet veel soeps meer.

Anders gezegd: Noppert is op een onomkeerbare weg naar beneden en Gorter niet. Die kan uiteindelijk bij Heerenveen rustig in de basis, graag zelfs.
Gorter heeft één goede periode gehad, daarna is het niet veel soeps meer.
 
Bovenaan