Ajax Transfertopic

Mario

Well-known member
Ajax is voor Weghorst een mooie springplank voor een transfer naar Real Madrid komend seizoen.
 

Eef de Kip

Well-known member
gerucht nummer 435, Ziyech terug naar Ajax? Daar zou ik met deze selectie dan wel weer heel blij van worden maar goed, heeft nog een contact van een jaar en verdient een godsvermogen dus het lijkt me heel sterk.
 

Batigoal

Well-known member
En ze hebben net Podence verkocht aan Al-Shabab uit Saoedi-Arabië, dus ze hebben geld en ruimte voor Forbs.

Verder is het bijzonder stil tot nu toe op uitgaand vlak. Op inkomend vlak hebben we tot en met maandag. Ziyech is net als Eriksen een romantisch idee, maar die Koreaan van Rode Ster Belgrado zou ik gezien zijn leeftijd liever hebben. We moeten oppassen dat we geen 30+ elftal krijgen. Beetje rare ontwikkeling na ons jonkieteam van vorig seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
En Forbs wordt uiteindelijk... verhuurd. Bod van Lyon van 15 miljoen werd afgewezen in de hoop dat Wolves meer zou gaan bieden. Die zijn niet gek en willen alleen huren.

Man, man, man. Het is dat Mislintat er vorig seizoen zo'n zooitje van heeft gemaakt, maar Alex Kroes staat in de top van de slechtste technisch directeuren ooit. Ik was al geen fan van hem na zijn interviews, maar het is echt bizar slecht wat hij er van bakt. Zeldzaam dat een club twee keer achter elkaar zo'n incompetente td weet aan te stellen.
 

JMD

Well-known member
Hoorde hem gisteren voor het eerst praten in een interview op Ziggo voor het duel tegen die Polen, maar die gelooft wel heel erg in zichzelf...
 

Abubakari

Well-known member
En Forbs wordt uiteindelijk... verhuurd. Bod van Lyon van 15 miljoen werd afgewezen in de hoop dat Wolves meer zou gaan bieden. Die zijn niet gek en willen alleen huren.
Forbs wilde terug naar Engeland en wilde niet naar Lyon.
Wolves moet door ffp huren ipv kopen, verplichte koopoptie als Forbs daar meer dan 10 wedstrijden speelt.
 
Bovenaan