Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Dat zou wel een hele slechte clausule zijn, dan kan je bij wijze van spreke hem na 9 gespeelde basisplaatswedstrijden steeds na een kwartier laten invallen en dan kom je nooit aan die clausule...
 

gevegt

Well-known member
En Forbs wordt uiteindelijk... verhuurd. Bod van Lyon van 15 miljoen werd afgewezen in de hoop dat Wolves meer zou gaan bieden. Die zijn niet gek en willen alleen huren.

Man, man, man. Het is dat Mislintat er vorig seizoen zo'n zooitje van heeft gemaakt, maar Alex Kroes staat in de top van de slechtste technisch directeuren ooit. Ik was al geen fan van hem na zijn interviews, maar het is echt bizar slecht wat hij er van bakt. Zeldzaam dat een club twee keer achter elkaar zo'n incompetente td weet aan te stellen.
Ajax heeft toch een noodgreep gedaan omdat hij geen voorzitter meer mocht worden na die aandelen ruzie?
 

Batigoal

Well-known member
Al-Ittihad heeft net al de linksbuiten van Porto gehaald, dus ik denk niet dat het gaat gebeuren. Plus Bergwijn moet zelf willen én wij zouden een vervanger nog moeten halen.
 

Batigoal

Well-known member
Sulemana komt dan op huurbasis over van Southampton. Deal is al rond volgens Fabrizio. Mits Bergwijn gaat.

Please Bergwijn doe het!!
 

Abubakari

Well-known member
Bergwijn medische keuring doorstaan, wel kut dat dit dan weer op het allerlaatste moment gebeurt. Maar wel een mooi bedrag en aardig wat minder salariskosten.
Wat die Sulamana ervan gaat bakken, mocht dat nog rondkomen, moet ik dan eerst nog maar zien. Geen statistieken waar je echt van onder de indruk raakt.
 

Batigoal

Well-known member
Bergwijn rendeerde slechts af en toe, maar was belachelijk duur. Die moest wel verkocht worden en dan is 25 miljoen nog best aardig. Sulemana is de afgelopen anderhalf jaar niet zo best gedaan, maar hij deed het bij Rennes wel goed. Ik ben in elk geval blij dat er een vervanger is gehaald, anders was je weer onderbezet.

Ik hoop nog wel stiekem op een middenvelder. Creativiteit daar missen we nogal.

Ziyech zijn contract wordt waarschijnlijk ontbonden, zou zomaar een optie kunnen zijn. Hij is oud en blessuregevoelig, dus ik weet het niet. Maar het zou me niets verbazen als hij nog komt.
 

Abubakari

Well-known member
Ziyech is 31, dat is imo niet "oud", wat mij betreft van harte welkom.

Hadden ze daar in die zandbak niet een week eerder kunnen komen met die miljoenen?
 
Bovenaan