Pure liefhebber.Steven Bergwijn zat op de tribune bij Fulham -Leicester City. Voor de gezelligheid?
Was op uitnodiging van Calvin Bassey.Steven Bergwijn zat op de tribune bij Fulham -Leicester City. Voor de gezelligheid?
Weghorst voor 2 seizoenen naar Ajax.
Nottingham klopte na het mislopen van Gimenez aan voor Brobbey, maar die wijst de club bij voorbaat af.
En Vos voor zo'n 5 miljoen naar AC Milan.
4,9?Minder als 5 miljoen zelfs, terwijl Kroes aangaf moeten dubbele cijfers worden.
Ho ho, Klaassen is nog steeds transfervrij, die zal wel komen als versterking voor het middenveld.Was op uitnodiging van Calvin Bassey.
Nou, hoera. Weghorst. Die hadden we echt het hardst nodig, waarom ook eerst een creatieve middenvelder halen?
Brobbey is niet fit, Akpom komt er in nadat Weghorst oorlog heeft gemaakt. Of andersom.Gaan we met Brobbey én Weghorst in de spits spelen dan? En dan heb je ook nog Akpom.
Echt, ik begrijp er geen reet meer van.
Of Brobbey, Nottingham had zich gemeld, maar Brobbey wil niet naar Nottingham.
Nou ja, jullie hadden nog maar drie centrumspitsen + Traore, dus ik snap het wel.Was op uitnodiging van Calvin Bassey.
Nou, hoera. Weghorst. Die hadden we echt het hardst nodig, waarom ook eerst een creatieve middenvelder halen?
Rare post maar dat ben ik wel gewend van jeBrobbey is niet fit, Akpom komt er in nadat Weghorst oorlog heeft gemaakt. Of andersom.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
4 centrumspitsen is ook echt nodig.Gaan we met Brobbey én Weghorst in de spits spelen dan? En dan heb je ook nog Akpom.
Echt, ik begrijp er geen reet meer van.
Sorry, ik ben redelijk nieuw in deze omgeving. Mijn fout.Rare post maar dat ben ik wel gewend van je