Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Weghorst voor 2 seizoenen naar Ajax.

Nottingham klopte na het mislopen van Gimenez aan voor Brobbey, maar die wijst de club bij voorbaat af.

En Vos voor zo'n 5 miljoen naar AC Milan.
 

Hankie

Well-known member
Weghorst voor 2 seizoenen naar Ajax.

Nottingham klopte na het mislopen van Gimenez aan voor Brobbey, maar die wijst de club bij voorbaat af.

En Vos voor zo'n 5 miljoen naar AC Milan.

Minder als 5 miljoen zelfs, terwijl Kroes aangaf moeten dubbele cijfers worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gaan we met Brobbey én Weghorst in de spits spelen dan? En dan heb je ook nog Akpom.
Echt, ik begrijp er geen reet meer van.
 

gevegt

Well-known member
Gaan we met Brobbey én Weghorst in de spits spelen dan? En dan heb je ook nog Akpom.
Echt, ik begrijp er geen reet meer van.
Brobbey is niet fit, Akpom komt er in nadat Weghorst oorlog heeft gemaakt. Of andersom.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Was op uitnodiging van Calvin Bassey.

Nou, hoera. Weghorst. Die hadden we echt het hardst nodig, waarom ook eerst een creatieve middenvelder halen?
Nou ja, jullie hadden nog maar drie centrumspitsen + Traore, dus ik snap het wel.

Zonder gekheid, ik snap niks van deze transferpolitiek.
 

ALenstra

Well-known member
Wout wordt de nieuwe publiekslieveling van Ajax. Hij kan zomaar de Arena in vlam en vuur zetten. Heel goed bezig daar.
 

Batigoal

Well-known member
Naci Ünüvar wordt verhuurd aan Espanyol. Zit een koopoptie bij, die wordt verplicht als Espanyol erin blijft. Jammer dat hij het niet gered heeft bij ons, stond toch een tijd te boek als hét talent. Maar in tegenstelling tot anderen heeft hij nooit goed de stap naar het hoogste niveau weten te maken. Fysiek gewoon te licht en uiteindelijk ook niet goed genoeg.

Verder heeft Lyon een bod gedaan op Forbs. Hopelijk kunnen we iets van zijn veel te hoge aankoopsom terugverdienen. Hij lijkt het in het systeem van Farioli overigens wel iets beter te doen dan vorig seizoen, maar dan nog is het te weinig verfijnd allemaal.
 
Bovenaan