Abubakari
Well-known member
Waar? Op Ajax Showtime staat een heel ander verhaal.Damage control interview van Kroes
Waar? Op Ajax Showtime staat een heel ander verhaal.Damage control interview van Kroes
Op Ajax TV, kun je op Youtube zien.Waar? Op Ajax Showtime staat een heel ander verhaal.
Dat haal ik hier niet uit:het komt er dus gewoon op neer dat de fout bij Ajax ligt en de info te laat is aangeleverd.
Toch wel opvallend dat het zo vaak fout gaat. Elk bedrijf/organisatie/club stelt wel eens iemand aan die later een mismatch bleek te zijn. Maar sinds 2022 is zo ongeveer alles misgegaan, keer op keer de verkeerde aangesteld. OngelooflijkJe tweede alinea ben ik het ook volledig mee eens. Ajax blinkt nu niet bepaald uit in het aanstellen van de juiste personen op de juiste plek. Wellicht dat Farioli een schot in de roos blijkt maar van Hamstra & Huntelaar, Mislintat, Steijn, van ‘t Schip en Kroes kun je dat niet bepaald zeggen.
VerrassendSulemana komt niet, de transfer is niet goedgekeurd door de FIFA. Ajax was te laat met het doorvoeren van de transfer in het systeem.
Dat is wel erg slordig.Sulemana komt niet, de transfer is niet goedgekeurd door de FIFA. Ajax was te laat met het doorvoeren van de transfer in het systeem.
Dat wisten ze bij Ajax natuurlijk ook al lang.Sulemana komt niet, de transfer is niet goedgekeurd door de FIFA. Ajax was te laat met het doorvoeren van de transfer in het systeem.
Sterker nog, deze week speelde Ajax 1 een oefenwedstrijd tegen Jong Ajax en sindsdien traint Klaassen mee met Ajax 1.Davy Klaassen komt eraan. Traint al met Jong Ajax mee.
Ik heb ze wel raardere beslissingen zien nemen de laatste tijd. Klaassen isgewoon een bruikbare speler, zo sterk is het middenveld ook weer niet bezet. Los van wat ze eerder hadden moeten halen.Maar het is wel de zoveelste rare beslissing van de huidige leiding.