Zijn contract loopt af, dus nu kun je er nog wat voor krijgen. Voor het overige geldt wat voor meer spelers geldt, onder Farioli een stuk beter geworden. Wat dat betreft gewoon jammer dat hij vertrekt.Een gevalletje van strik omheen en houdoe?
Enige bron is Christian Willaert van espn. Niet de meest betrouwbare.Er schijnt onenigheid binnen Ajax te zijn over de komst van Regeer. Farioli zit niet echt op hem te wachten, maar Kroes wil hem graag halen. Lijkt me geen gezonde samenwerking.
Ze zullen inderdaad eerder voor Farioli gaan dan voor Priske. 😀Farioli, ja die gaat na het seizoen ook naar Roma.
Maar hij lijkt hier wel gelijk mee te hebben. Farioli is niet zo blij met de transferperiode en liet vandaag duidelijk blijken dat hij Regeer niet als rechtsback ziet.Enige bron is Christian Willaert van espn. Niet de meest betrouwbare.
Want (hopelijk) gaan Tahirovic en vd Boomen weg en de zaakwaarnemer van Taylor zei een week geleden dat Taylor ook vertrekt. Of in ieder geval een transfer wil maken. Kun je wel wat nieuwe middenvelders gebruiken. Geen idee of Regeer dan de man is. Zou sowieso eerst eens een linksbuiten en een rechtsback als prioriteit stellen.Ik heb de indruk dat ze ‘m gehaald hebben voor het middenveld.
Het scheelt natuurlijk wel dat er tot voor kort geen geld was en nu, na de verkoop van Rensch en evt Brobbey, wel.Tsja, dat is wel een bedrag om goed over na te denken. Alleen als je ziet hoe vreselijk veel moeite Kroes en co al hebben om de benodigde buitenspeler te halen van wie ze al sinds de zomer wisten dat die moet komen, dan heb ik er weinig vertrouwen in dat het geld goed gaat worden besteed.
Nee, en fysiek is hij daar ook niet meer de lompste.Die kan dat niveau ook helemaal niet aan.
Dat zijn ze in Engeland niet met je eens:Die kan dat niveau ook helemaal niet aan.
Nou nou nou.Lekker bankhangen met zijn dikke reet