Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Er schijnt onenigheid binnen Ajax te zijn over de komst van Regeer. Farioli zit niet echt op hem te wachten, maar Kroes wil hem graag halen. Lijkt me geen gezonde samenwerking.

Schuif gewoon Alders door die het goed doet in Jong Ajax en Gaeei deed het afgelopen weekend prima in Ajax 1. Met die 2 redt je het wel tot aan de zomer en dan kun je Tete of Veltman terughalen.

Eef de Kip

Well-known member
Lijkt me ook een beetje overdreven om Regeer terug te halen maar wellicht dat dat is met het oog op een vertrek van Taylor komende zomer?

De Groene Scout

Well-known member
Die Farioli heeft er wel kijk op. Regeer is vooral geen rechtsback. Dat is enkele keren uit nood geprobeerd, maar ging behoorlijk mis. Goede controleur met voetballend vermogen. Jammer dat hij terug keert, maar was wel te verwachten.

Abubakari

Well-known member
Ik heb de indruk dat ze ‘m gehaald hebben voor het middenveld.
Want (hopelijk) gaan Tahirovic en vd Boomen weg en de zaakwaarnemer van Taylor zei een week geleden dat Taylor ook vertrekt. Of in ieder geval een transfer wil maken. Kun je wel wat nieuwe middenvelders gebruiken. Geen idee of Regeer dan de man is. Zou sowieso eerst eens een linksbuiten en een rechtsback als prioriteit stellen.

Abubakari

Well-known member
Brobbey wellicht naar de PL. In dit transferwindow al.

West Ham United heeft contact gezocht met Ajax omtrent een transfer van Brian Brobbey, zo meldt de doorgaans goed ingevoerde transferjournalist Fabrizio Romano. Volgens de Italiaan is er echter geen kans op een huurtransfer. Romano schrijft dat er een verplichte optie tot koop of een directe transfer nodig is om verder te komen in de onderhandelingen. Een huurtransfer is dus geen mogelijkheid voor Ajax.

Batigoal

Well-known member
Tsja, dat is wel een bedrag om goed over na te denken. Alleen als je ziet hoe vreselijk veel moeite Kroes en co al hebben om de benodigde buitenspeler te halen van wie ze al sinds de zomer wisten dat die moet komen, dan heb ik er weinig vertrouwen in dat het geld goed gaat worden besteed.

Abubakari

Well-known member
Tsja, dat is wel een bedrag om goed over na te denken. Alleen als je ziet hoe vreselijk veel moeite Kroes en co al hebben om de benodigde buitenspeler te halen van wie ze al sinds de zomer wisten dat die moet komen, dan heb ik er weinig vertrouwen in dat het geld goed gaat worden besteed.
Het scheelt natuurlijk wel dat er tot voor kort geen geld was en nu, na de verkoop van Rensch en evt Brobbey, wel.

Abubakari

Well-known member
Die kan dat niveau ook helemaal niet aan.
Dat zijn ze in Engeland niet met je eens:

West Ham United is niet de enige club uit de Premier League die belangstelling heeft in Brian Brobbey, zo weet Fabrizio Romano vrijdagmiddag te melden via X. Tottenham Hotspur zou bij Ajax eveneens navraag hebben gedaan naar de beschikbaarheid van de aanvaller.

Bovenaan