Eef de Kip
Well-known member
wat een geneuzel zeg.
De Telegraaf meldt nu weer dat Henderson spijt heeft en toch wil blijven. Wat een soap!
Dat of de soep was toch niet zo heet als die gister werd opgediend.Wat een slappe zak. Dan heb je het over een 34-jarige die alles al heeft meegemaakt en die zich gedraagt als een jojo van net 20.
Dat of de soep was toch niet zo heet als die gister werd opgediend.
Wel opvallend dat Fabrizio Romano vanmorgen nog steeds volhield dat hij naar Monaco gaat, terwijl de Telegraaf dus iets ander zegt. Het blijft afwachten wat er waar is.
*AkpiomAkpom naar Lille. Kunnen we geen salarissen meer betalen ofzo? Lijkt gvd de Action wel.
Nog best jolig ondanks die 6-1 in Lille zie ik. En zoals het een echte Feyenoorder betaamd vooral met Ajax bezig.*Akpiom
Hlynsson is een club-grown player. Die telt niet mee met dat aantal verhuurde spelersVerhuurbedrijf Ajax. Ik dacht trouwens dat we met Mannsverk en Hlynsson al aan ons maximum aantal verhuurde spelers zaten?
vi zegt dat Akpom dat weigerdeHad Akpom maandag dan verhuurd.
Hij kostte 5 miljoen, dus daar hebben we kiet op gespeeld. Vorig jaar leek hij flinke stappen te zetten, maar blijkbaar zag niemand het echt in hem zitten, ook Farioli als voormalige keeperstrainer niet. Dus had niet echt een toekomst. Dan moet je komende zomer wel een nieuwe keeper kopen of wellicht gokt men op Reverson die het goed doet bij Jong Ajax. En voorlopig hopen dat Pasveer de rest van het seizoen fit blijft.Ramaj ook weg, vertrekt voor 5 miljoen naar Dortmund. Maken we dus ook flink verlies op.
Volgens mij speelt er op de achtergrond iets dat we eind van de week de elekticiteit niet meer kunnen betalen.
Alleen Gorter als back up is ook vragen om problemen. Neem aan dat ze met Ramaj mee hebben gedacht, die moet op zijn leeftijd met zijn kwaliteiten ook niet alleen maar op de bank zitten. Had eigenlijk gehoopt dat ze Olij zouden halen.En ook nog de 32-jarige keeper Matheus van Braga. Wat een aparte gang van zaken opeens.