Batigoal
Well-known member
Het lijkt of die Matheus of Joronen te worden. Ik realiseerde het me gisteravond niet, maar die Matheus is dus de Braziliaan die al jaren eerste keeper is/was van Braga. Die was wel prima. Alleen sinds kort door een jonge keeper eruit gespeeld en mag gelijk vertrekken. Joronen heeft vooral Serie B-ervaring en lijkt me niet zo denderend. Maar goed, voor een half jaar als backup keeper is het niet zo erg.
Over Rosa was Fabrizio Romano blijkbaar iets te voorbarig, want vandaag geeft hij aan dat Ajax en Valladolid nog onderhandelen, gisteravond was het rond. Romano is ook niet meer zo scherp de laatste tijd.
Ondertussen lijkt Bounida na het charme-offensief van afgelopen weekend toch bij te tekenen. Zou wel mooi nieuws zijn.
Over Rosa was Fabrizio Romano blijkbaar iets te voorbarig, want vandaag geeft hij aan dat Ajax en Valladolid nog onderhandelen, gisteravond was het rond. Romano is ook niet meer zo scherp de laatste tijd.
Ondertussen lijkt Bounida na het charme-offensief van afgelopen weekend toch bij te tekenen. Zou wel mooi nieuws zijn.