Ajax Transfertopic

Susaa

Well-known member
Heeft Weghorst al getekend?

Ik hoop dat hij voor minimaal 4 jaar wordt gecontracteerd bij onze Amsterdamse vrienden.
 

Batigoal

Well-known member
Over de keeper gesproken; het lijkt erop dat Remko Pasveer op zijn 40e de eerste doelman wordt. Farioli vindt dat hij beter coacht en voor rust zorgt. En dan komen gelijk de geruchten op gang dat Ramaj verkocht mag worden, helaas melden de over het algemeen betrouwbare voetbaljournalisten dat er al volop geïnformeerd is naar hem. Dus dat zou zomaar kunnen gebeuren. Met de eveneens ontevreden Rulli nog in de selectie lijkt me dat niet handig. En daarachter zit dan nog Gorter die door het ijs is gezakt, terwijl de jonge talentvolle doelmannen De Graaff (FC Utrecht) en T.Setford (Arsenal) recentelijk verkocht zijn. Pasveer zelf miste vorig seizoen nog 24 wedstrijden door blessures, dus om daar op te gaan bouwen lijkt me niet slim.
 

erka

Well-known member
Dat is toch wel heel treurig. Tip: Unnerstall is nog maar 34, nooit geblesseerd en 100x beter.
 

Batigoal

Well-known member
Wijndal heeft de mentaliteit niet voor de top.

Vos wel heel opvallend, die stond altijd bekend als groot talent. Al vond ik hem vorig seizoen niet bijzonder; ik zou hem verhuren i.p.v. verkopen. Tahirovic zou ik ook wat meer geduld mee hebben, maar hij is vooral veel te duur gekocht door Mislintat.

Wijndal en Sosa pleite is prima, maar dat betekent waarschijnlijk dat Hato de vaste linksback wordt. Daar vind ik hem minder sterk dan centraal.
 

Batigoal

Well-known member
Je hebt Henderson en Mannsverk voor die positie. En Tahirovic ook nog. Mislintat deed bulkinkopen, 5 linksbacks, 4 controlerende middenvelders, geen rechtsbuiten.
Klopt, veel te veel voor die positie en niemand die er écht tussenuit springt. Mannsverk vind ik ook niet zo bijzonder. Benieuwd of Van den Boomen ook nog vertrekt, dan wordt de spoeling weer wat dun.
 
Bovenaan