Batigoal
Well-known member
Ja uiteraard. Raar dat ik die ander zijn voornaam gebruikte. De uitschakeling van Oranje is me waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten!Het gaat niet om Lassina maar z'n neef Bertrand
Ja uiteraard. Raar dat ik die ander zijn voornaam gebruikte. De uitschakeling van Oranje is me waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten!Het gaat niet om Lassina maar z'n neef Bertrand
Hmm. Dacht juist aanvallerTraore is back.
Wat is daar mee?Ajax en keepers.
Volgens mij hebben ze die al wel.Dat het lastig is om een goede eerste doelman te vinden met wie je jaren vooruit kunt.
Tahirovic, Sosa,Vos en Wijndal verbannen naar Jong Ajax. Mogen vertrekken dus.
De beste van West Europa las ik een tijd terug...Is die Wijndal het voetballen verleerd of wat is er mis met hem. Hij was bij AZ toch een prima linksback.
Je hebt Henderson en Mannsverk voor die positie. En Tahirovic ook nog. Mislintat deed bulkinkopen, 5 linksbacks, 4 controlerende middenvelders, geen rechtsbuiten.Vos wel heel opvallend, die stond altijd bekend als groot talent.
Wie zei dat ook alweer?De beste van West Europa las ik een tijd terug...
Klopt, veel te veel voor die positie en niemand die er écht tussenuit springt. Mannsverk vind ik ook niet zo bijzonder. Benieuwd of Van den Boomen ook nog vertrekt, dan wordt de spoeling weer wat dun.Je hebt Henderson en Mannsverk voor die positie. En Tahirovic ook nog. Mislintat deed bulkinkopen, 5 linksbacks, 4 controlerende middenvelders, geen rechtsbuiten.