Het gaat om een degelijke 2e keeper acht Rulli die blijkbaar dus niet op het punt van vertrekken staat.
Volgens ALenstra zijn bronnen wel, dus dit gaat gewoon jullie nieuwe eerste doelman worden of deze gaat de concurrentie aan met Olij.
Het gaat om een degelijke 2e keeper acht Rulli die blijkbaar dus niet op het punt van vertrekken staat.
"Duitse" verdedigers is nooit een succes in Nederland en zeker niet bij Ajax.Ajax is ook aan het kijken naar Hiroki Ito van Stuttgart voor centraal in de verdediging. Daar wordt ik ook wel blij van, goeie speler. Wel weer een prijzige speler, maar blijkbaar is er nu wel van alles mogelijk. Kan ook dat de verkopen van Alvarez en Kudus er toch aan zitten te komen en ja dan krijg je een behoorlijke sloot geld binnen.
Dit en ik zie het nog wel gebeuren dat Rulli vertrekt en Olij/Ramaj worden gehaald om de strijd aan te gaan.Ito zal wel 1e LCV worden en Hato naar de linksback verwacht ik
Sneijder kan in ieder geval assistent worden ofzo, hij heeft het geschil met de F-Side bijgelegd…
Dag schijnt toch weer wat lastiger te worden, Zagreb wil 25m .En Mislintat is nu in Kroatië om de transfer van Sutalo te volbrengen.
Jammer dan lijkt me, gewoon doorschakelen naar Vitik die een miljoen of 10 goedkoper is.Dag schijnt toch weer wat lastiger te worden, Zagreb wil 25m .