Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Vind dat we opzich niet eens de jackpot voor Kudus vangen. Die is in potentie de beste speler die we hebben (en sowieso de beste van de huidige spelersgroep). Alleen hij is nogal lui en vaak geblesseerd, anders hadden we gegarandeerd meer gekregen.

Maar met de verkoop van Alvarez en Daramy erbij heb je toch alweer 100 miljoen extra ontvangen. En dan graag ook flink investeren, want qua ervaring heb je bijna niets meer overgehouden. Ramaj, Borges, Tahirovic en Medic hebben allemaal vrijwel nul ervaring op het hoogste niveau. Het is één grote gok deze transferperiode tot nu toe.
 

Batigoal

Well-known member
Jakov Medic is in ieder geval op tijd binnen voor Heracles. Lijkt me puur ter overbrugging. Een goedkope optie die snel binnengehaald kon worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Vind dat we opzich niet eens de jackpot voor Kudus vangen. Die is in potentie de beste speler die we hebben (en sowieso de beste van de huidige spelersgroep). Alleen hij is nogal lui en vaak geblesseerd, anders hadden we gegarandeerd meer gekregen.

Maar met de verkoop van Alvarez en Daramy erbij heb je toch alweer 100 miljoen extra ontvangen. En dan graag ook flink investeren, want qua ervaring heb je bijna niets meer overgehouden. Ramaj, Borges, Tahirovic en Medic hebben allemaal vrijwel nul ervaring op het hoogste niveau. Het is één grote gok deze transferperiode tot nu toe.
40M plus bonussen en doorverkoop percentage las ik, dan ga je in totaal naar de 50. Lijkt me het maximum haalbare.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben ik met je eens. Met al die krankzinnige transfersommen valt die van Kudus idd wel mee. Als die een seizoen fit zou blijven en maar zijn potentie zou spelen…
 

Reinoud

Well-known member
Vind dat we opzich niet eens de jackpot voor Kudus vangen. Die is in potentie de beste speler die we hebben (en sowieso de beste van de huidige spelersgroep). Alleen hij is nogal lui en vaak geblesseerd, anders hadden we gegarandeerd meer gekregen.

Maar met de verkoop van Alvarez en Daramy erbij heb je toch alweer 100 miljoen extra ontvangen. En dan graag ook flink investeren, want qua ervaring heb je bijna niets meer overgehouden. Ramaj, Borges, Tahirovic en Medic hebben allemaal vrijwel nul ervaring op het hoogste niveau. Het is één grote gok deze transferperiode tot nu toe.
Daramy verplichte koopoptie?
 

Abubakari

Well-known member
Kudus is een hele goeie voetballer, maar behalve blessuregevoelig is ie ook geen tactisch wonder, staat veel te vaak buitenspel en naar het schijnt vinden ze hem bij Ajax ook ongeschikt voor de nr 10 positie omdat ie een tactisch onbenul is.
 

Batigoal

Well-known member
Kudus wil niet naar Brighton. Hij wacht op zijn 'droomclub' Dortmund. Hij heeft al veel droomclubs inmiddels.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kudus wil niet naar Brighton. Hij wacht op zijn 'droomclub' Dortmund. Hij heeft al veel droomclubs inmiddels.

Als je maar genoeg droomclubs hebt, dan moet een transfer vanzelf toch goedkomen. Al heeft Dortmund niet de PL gelden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens Fabrizio Romano heeft Ajax nu een bod op Sutalo van 20 miljoen exclusief bonussen neergelegd. Binnen twee dagen te aanvaarden, want anders schakelt Ajax door. Tot zover de stoere kreet dat men voor de nummer 1 targets gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Zou met de vele miljoenen die binnenkomen de 5 extra miljoen neerleggen als je hem daarmee binnenhaalt. Al zou het me niets verbazen als Dinamo Zagreb dan opeens de vraagprijs verhoogd naar 30. Volgens mij is het niet de makkelijkste club om mee te onderhandelen.
 

Batigoal

Well-known member
Het verbaast me sowieso al dat dat niet is gebeurd. Basisspeler van Kroatië. Maar goed, de uitstekende doelman Livakovic zit er ook nog steeds na al die jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ja en alles onder de 50 miljoen hoeven ze niet een scout op af te sturen of te onderhandelen.
 

Batigoal

Well-known member
Dinamo Zagreb zou akkoord zijn met Ajax over Sutalo, de onderhandelingen met Stuttgart over Ito gaan ook goed. Ondertussen is Ajax ook bezig met Chuba Akpom, topscorer van de Championship van afgelopen seizoen, als concurrent van Brobbey als spits. Er lijkt veel in beweging te komen gelukkig.

En er komt weer geld binnen, want Daramy wordt voor 17 miljoen verkocht aan Stade Reims. Kan best wat worden daar, want met zijn snelheid wel een speler die voor veel dreiging zorgt. Alleen jammer dat hij verandert in Bambi zodra hij een Ajax-shirt aantrekt. En we hebben al genoeg linksbuitens.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bandé, die ooit voor 5 miljoen (?) uit Belgie naar Amsterdam kwam, heeft nu voor twee jaar getekend bij HJK Helsinki. Rare carrière heb je dan.
 
Bovenaan