Ajax Transfertopic

ALenstra

Well-known member
Ja ik dacht even dat het om Kevin Trapp ging. Maar het blijkt om een reservekeeper te gaan. Ligt de lat nou hoog of laag?
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb vernomen dat Rulli helemaal niet weg gaat dus die gozer van Eintracht zal of moeten banken of in Jong Ajax spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax is ook aan het kijken naar Hiroki Ito van Stuttgart voor centraal in de verdediging. Daar wordt ik ook wel blij van, goeie speler. Wel weer een prijzige speler, maar blijkbaar is er nu wel van alles mogelijk. Kan ook dat de verkopen van Alvarez en Kudus er toch aan zitten te komen en ja dan krijg je een behoorlijke sloot geld binnen.
 

JFK

Well-known member
Ajax is ook aan het kijken naar Hiroki Ito van Stuttgart voor centraal in de verdediging. Daar wordt ik ook wel blij van, goeie speler. Wel weer een prijzige speler, maar blijkbaar is er nu wel van alles mogelijk. Kan ook dat de verkopen van Alvarez en Kudus er toch aan zitten te komen en ja dan krijg je een behoorlijke sloot geld binnen.
"Duitse" verdedigers is nooit een succes in Nederland en zeker niet bij Ajax.
Niet doen dus.
 

Batigoal

Well-known member
Voorlopig is er buiten Vd Boomen en Tahirovic nog niemand gepresenteerd, dus we moeten afwachten. Alhoewel de 2 namen van gisteravond wel zeker lijken als Fabrizio Romano het meldt. Ben wel heel benieuwd naar die Borges. De verhalen klinken echt goed, alleen is het ook een hele dure jongen zonder profervaring en voornamelijk linksbuiten. Krijg je precies hetzelfde als vorig seizoen dat je gaat schuiven met Bergwijn.

Overigens moet Ajax zeker 2 centrale verdedigers halen. En als er ook nog een linksbenige centrale verdediger komt is dat niet gek, want hoe goed hij het ook doet, je kunt er niet op vertrouwen dat de 17-jarige Hato opeens 40 wedstrijden gaat spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee ok, maar als Ajax echt ruim tien miljoen gaat neertellen voor een back up centrale verdediger is dat wel fors. Daarnaast lijkt het mij handig om eerst eens je basiself ingevuld te hebben. Nu zijn je transfers een derde linksbuiten, een back up linkercentrale verdediger en een reservekeeper.
 

JMD

Well-known member
Sneijder kan in ieder geval assistent worden ofzo, hij heeft het geschil met de F-Side bijgelegd…
 

Batigoal

Well-known member
Ramaj is officieel binnen. Ajax betaalt 8 tot maximaal 10 miljoen voor hem. Heeft nog weinig bewezen, dus ik ben benieuwd.
 

JMD

Well-known member
Zo, Ajax zet even een paar versnellingen bij op de transfermarkt.

(nu PSV nog...)
 

Batigoal

Well-known member
Ook Carlos Borges is definitief binnen! Kost 14 miljoen direct en max 19, is even wat anders dan de 20 miljoen waar Fabrizio Romano het over had. Ben reuze benieuwd. Hij is in ieder geval explosief en enorm snel.
 
Bovenaan