Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
 

Abubakari

Well-known member
Gorter wordt uitgeleend, beter voor zijn ontwikkeling. Olij komt als tweede keeper, denk dat je met Olij voor relatief weinig geld een prima tweede keeper hebt. Pasveer is geblesseerd, dus moet je wat.
Was wel mooier geweest als er bekend werd gemaakt dat er 3 nieuwe verdedigers gecontacteerd waren, maar daar moeten we schijnbaar nog even geduld mee hebben. Zullen ongetwijfeld ook komen, maar ben wel benieuwd uit welke categorie die gaan komen.
 

André

Well-known member
Is Olij niet beter dan Ruli
Net zoals de meeste keepers in de eredivisie
Zoveel zwakke momenten gisteren
Dat is normaal voor een ajax keeper in een heel seizoen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gorter wordt uitgeleend, beter voor zijn ontwikkeling. Olij komt als tweede keeper, denk dat je met Olij voor relatief weinig geld een prima tweede keeper hebt. Pasveer is geblesseerd, dus moet je wat.
Was wel mooier geweest als er bekend werd gemaakt dat er 3 nieuwe verdedigers gecontacteerd waren, maar daar moeten we schijnbaar nog even geduld mee hebben. Zullen ongetwijfeld ook komen, maar ben wel benieuwd uit welke categorie die gaan komen.

Abels, Pinto en Vriends zijn onderweg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goeie keeper man, Olij. Ik snap die interesse wel. Voor 3 miljoen zou ik dat ook doen.
 

Abubakari

Well-known member
Goeie keeper man, Olij. Ik snap die interesse wel. Voor 3 miljoen zou ik dat ook doen.
Ja, de koopjes zijn best prima, vd Boomen gratis en Olij voor 3 mijoen is wel okay. Als je creatief bent hoef je niet doorlopend voor elke speler minimaal 20 miljoen te betalen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, de koopjes zijn best prima, vd Boomen gratis en Olij voor 3 mijoen is wel okay. Als je creatief bent hoef je niet doorlopend voor elke speler minimaal 20 miljoen te betalen.
Mag ik het in dat kader wel vrij bijzonder vinden dat Sutalo het prime target is? Ik lees overal dat er bij Ajax budget gegenereerd moet worden en dat Timber zijn transfersom enkel gebruikt kon worden om de gaten te dichten. Dan is er natuurlijk de verkoop van Bassey en ruimte in het salarishuis met het transfervrije vertrek van een aantal grootverdieners. Maar waarom wil Ajax dan een groot deel van hun budget besteden aan één speler?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja, de koopjes zijn best prima, vd Boomen gratis en Olij voor 3 mijoen is wel okay. Als je creatief bent hoef je niet doorlopend voor elke speler minimaal 20 miljoen te betalen.

Maar wordt Rulli dan verpatst? Dan is dat ook weer kapitaalvernietiging dus.
 

Abubakari

Well-known member
Mag ik het in dat kader wel vrij bijzonder vinden dat Sutalo het prime target is? Ik lees overal dat er bij Ajax budget gegenereerd moet worden en dat Timber zijn transfersom enkel gebruikt kon worden om de gaten te dichten. Dan is er natuurlijk de verkoop van Bassey en ruimte in het salarishuis met het transfervrije vertrek van een aantal grootverdieners. Maar waarom wil Ajax dan een groot deel van hun budget besteden aan één speler?
Snap ik ook niet. Er is vast wel een goedkoper alternatief wat ook prima kan voldoen.
Volgens Spaanse media wel. Hij en zijn gezin schijnen niet goed te aarden in Nederland.
Volgens Rulli zelf niet, hij wil gewoon blijven, zie ook de post van Max. En dat is niet volgens de geruchtenstromen van om het even welke media maar volgens Steijn zelf en Rulli zelf.
Maar wordt Rulli dan verpatst? Dan is dat ook weer kapitaalvernietiging dus.
Een goeie tweede keeper voor 3 miljoen is in deze tijden toch gewoon een koopje? En als Rulli niet beter gaat keepen zou Olij zelfs eerste keeper kunnen worden. Is Rulli meer kapitaalvernietiging geweest al denk ik dat je die wel weer voor een goeie prijs kunt slijten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is inderdaad zeker niet de wereld. Had wel een iets hogere transfersom verwacht. Maar goed keepers…
 
Bovenaan