Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Hij is toch gewoon klaar met dat gezeik bij Ajax.
Slechte spelers, geen trainer, geen leiding, mopperend publiek etc. Dan ga je toch weg als grote meneer.
Klinkt een beetje alsof het dan aan iedereen ligt behalve aan Tadic en dat lijkt me nou ook weer een beetje overdreven, me dunkt dat hij deelde in de malaise afgelopen jaar.
 

Fregge

Well-known member
Bassey lijkt steeds meer richting de uitgang te gaan. Heeft te horen gekregen geen 1e keuze te zijn bij Ajax en Fullham is geïnteresseerd.
 

Abubakari

Well-known member
En is die altijd lachende en te dik van vakantie teruggekeerde Wijndal ook al te verstaan gegeven dat ie met gezwinde spoed op moet donderen? Van Tagliafico naar Wijndal, ik ken wel huilen.
 

Batigoal

Well-known member
Bassey voor €21 miljoen plus verkooppercentage naar Fulham. Dat is snel rondgekomen. Het blijft jammer dat het geen succes was, want Bassey is een gouden gozer, maar het was natuurlijk de vraag of hij voetballend acceptabel genoeg zou worden. Mag toch hopen dat we nu wél wat geld hebben om te kopen, want al onze targets zijn zo ongeveer al weg en we houden achterin helemaal niets meer over. Ook niet in de breedte.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het opzich wel jammer. Ik kon altijd wel van zijn clownsacts genieten.
Haha idem dito.

Maar aan de andere kant ben ik ergens wel blij dat hij weg is. Ik ben en blijf een softie. En Bassey lijkt me zo'n ontzettend aardige kerel, dat ik af en toe ook een beetje medelijden met hem kreeg als hij weer eens stond te stuntelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Owen Wijndal kwam vandaag niet eens in actie voor Ajax in de oefenwedstrijd tegen Anderlecht en Steijn was na afloop ook bijzonder kritisch op hem. Bijzonder hoe ver die jongen is afgegleden, nadat hij het bij AZ zo goed deed en veel mensen in hem de linksback van Oranje zagen.

Zal net als Bassey wel vertrekken, lijkt me. Mislintat is aan een aardige schoonmaak bezig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, was onder De Boer ook dramatisch in Oranje. Ik vond het ook al vreemd dat Ajax hem haalde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elke jonge speler heeft op een gegeven moment een mindere fase, dat vind ik niet zo spannend. Maar hoe hij nu bij Ajax volledig af lijkt te haken, had ik niet verwacht.
 

Batigoal

Well-known member
Wat me vooral is tegengevallen is de mentaliteit van Wijndal, die niet zo best schijnt te zijn.

Bassey is trouwens niet meegenomen op trainingskamp, dus die gaat gewoon.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Enkel de branie van een Ajacied, maar kan daar geen prestaties aan koppelen.

Kijken of Bassey zich eruit laat zetten of hij zich terug wil vechten.
 
Bovenaan