Ik mag toch hopen dat de Telegraaf ontstemd is nu.
mwah, een beetje lafjes dit.Dit is totaal niet de speler waar Ajax nu behoefte aan heeft. Erg jong en nul ervaring in het profvoetbal. Daarnaast is zijn primaire positie linksbuiten waar Bergwijn staat. Ondertussen heeft Ajax nog geen enkele verdediger gehaald. Zoiets?!
mwah, een beetje lafjes dit.
Ja, benieuwd of we een Simons-achtige constructie krijgen. En in dat geval graag wel openheid vanaf het begin.Sorry, ik zit nu in China en ga bijna tukken. Geen tijd meer om een fles azijn achterover te slaan.
Neem aan dat City wel een terugkoopoptie bedingt. Dat is vrij standaard inmiddels.
Olij nu van de baan geloof ik?Nu haalt Ajax de keeper van Eintracht Frankfurt. Het gaat hard nu.
Daar lijkt het op.Olij nu van de baan geloof ik?
Ik heb het idee dat de verkopen hiervoor de ruimte hebben gegeven voor deze aankopenIk begin inmiddels te denken dat het hele verhaal over 'generate budget first' een lulverhaal was en diende als een soort rookgordijn. Die kerel van City kost 20 miljoen, die keeper van Stuttgart 12 miljoen en dan willen ze ook Sutato die 18 miljoen moet kosten. 50 miljoen spenderen aan drie spelers, dat komt op mij niet over als heel zuinig omgaan met je geld.
Wellicht dat er eerst flink wat salarisbudget moest worden vrijgemaakt. Maar inderdaad, veel geld ineens. Het kon ook niet anders of er moest wel iets over zijn van de ruim 450 miljoen van de afgelopen jaren.Ik begin inmiddels te denken dat het hele verhaal over 'generate budget first' een lulverhaal was en diende als een soort rookgordijn. Die kerel van City kost 20 miljoen, die keeper van Stuttgart 12 miljoen en dan willen ze ook Sutato die 18 miljoen moet kosten. 50 miljoen spenderen aan drie spelers, dat komt op mij niet over als heel zuinig omgaan met je geld.
Een keeper, niet dé keeper.Nu haalt Ajax de keeper van Eintracht Frankfurt. Het gaat hard nu.
Op de keper beschouwd, heb je hier een punt.Een keeper, niet dé keeper.