Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Dag schijnt toch weer wat lastiger te worden, Zagreb wil 25m .
Jammer dan lijkt me, gewoon doorschakelen naar Vitik die een miljoen of 10 goedkoper is.

Die Medic zegt mij helemaal niks, maar is duidelijk de goedkope verdediger voor de breedte die we wel kunnen gebruiken. Hij is in ieder geval lang en tweebenig. Is het wat @zwammy?
 

zwammy

Well-known member
Degelijke speler voor middenmoot 2e Bundesliga. Lijkt mij voor Ajax wel wat te kort te komen.
 

Batigoal

Well-known member
Degelijke speler voor middenmoot 2e Bundesliga. Lijkt mij voor Ajax wel wat te kort te komen.
Dank, daar ben ik ook wel geneigd naar. Vroeg me al af hoe Ajax bij zo'n jongen komt, maar begreep dat het de neef is van de huidige Dinamo Zagreb-eigenaar, dus dat lijkt me i.c.m. de lange onderhandelingen omtrent Sutalo geen toeval.
 

Eef de Kip

Well-known member
Alvarez heeft overeenstemming bereikt met West Ham dus laat die maar komen met 50M, dan kunnen we die Kroaat en Armeen binnen halen. Hoewel de rvc lastig doet bij de laatste
 

Batigoal

Well-known member
Het lijkt erop dat we miskoop Daramy voor winst en een doorverkooppercentage kunnen slijten aan Burnley. Wat verkopen betreft doet Mislintat weinig onder voor Overmars tot nu toe.
 

Batigoal

Well-known member
Denk dat men de hoop heeft dat Bergwijn dit seizoen wel eens veel beter kan presteren. Wat mij betreft terecht. Hij had vorig jaar trouwens cijfermatig niet eens zo'n verkeerd seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel als voordeel dat wij eerder de transfermarkt op konden. Alleen kwam Stengs alsnog laat (ipv de Armeense Rus?) en is onze Kroatische target nog steeds niet binnen. Blijft een chaotische tijd zo’n transferzomer. Verder maak je afspraken met spelers waaraan je je moet houden. Dat heeft ook meegespeeld met Kökçü. Verder speelt CL en de naam Ajax mee.
 
Bovenaan