Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Bandé, die ooit voor 5 miljoen (?) uit Belgie naar Amsterdam kwam, heeft nu voor twee jaar getekend bij HJK Helsinki. Rare carrière heb je dan.

Een aantal op DVK hadden hem toch zien schitteren in België. Bizar dat zo’n jongen in Helsinki belandt.
 

Batigoal

Well-known member
Tsja, toen hij net bij Ajax getekend had zowel zijn been gebroken als kniebanden gescheurd. Daarna nooit meer op niveau gekomen. Zonde voor die jongen.
 

Batigoal

Well-known member
De komst van Chuba Akpom zou dichtbij zijn. Ajax en Middlesbrough zijn het eens over de transfersom van 12+2 miljoen. Akpom had zelf al een akkoord met Ajax. Zou heel mooi nieuws zijn. Spits die ook op 10 kan en eindelijk een sterke concurrent voor Brobbey.

Verder heeft Ajax geïnformeerd bij HELD Nico Tagliafico. Dat zou geweldig zijn. Alternatief is Avila van Antwerp, waar ik vorig seizoen erg gecharmeerd van ben geraakt. Ook net zo verhit af en toe, maar voetballend beter en jonger uiteraard. Dat zou dan waarschijnlijk zijn omdat Ito te duur is. Maar doe maar gewoon Nico omdat het Nico is.

En daarnaast blijkt Ramaj niet eens de helft te kosten van waarover eerder werd gesproken. En alle analisten en journalisten maar roeptoeteren dat Ajax zo'n dure reservekeeper heeft gehaald. Dat valt dus ook wel mee. Net als eerder met Forbs.
 

Abubakari

Well-known member
Nico terug is huilen van geluk en het hele jaar de vlag uit. De liefde is wel wederzijds want hij was deze zomer op vakantie in Amsterdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel mooi zijn. Op zich was er niet zoveel mis met hem, maar hadden jullie Blind. Pakte alleen wat veel gele kaarten dacht ik.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax en Chivas waren het eens over een transfer van Sanchez terug naar Mexico. Alleen de rechtsback zelf wil in Europa blijven en er schijnen meerdere clubs interesse te hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Grote clubs volgens Fabrizio Romano. Even afwachten dus of hij voor AC Milan, Barcelona, Real Madrid, Bayern of Man Utd gaat kiezen.
 

Batigoal

Well-known member
Het wordt waarschijnlijk FC Porto. Tja, ik weet het niet. Voor mijn gevoel verbeterde hij zich richting het einde van het vorig seizoen al en hij is niet voor niets al jaren de vaste rechtsback van Mexico, toch geen misselijk voetballand. Hij zou niet de eerste zijn die na een seizoen aanpassing in een nieuw land een prima kracht voor Ajax zou worden (Alvarez, Neres, Martinez). Van Rensch wordt ik ook niet vrolijk eerlijk gezegd. En dan komt er misschien ene Gaeei, weer een jong talent waarvan je maar moet afwachten of hij het niveau gaat halen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoe voelt dat nu, als Ajacied? In plaats van dat Middlesbrough 14 miljoen voor een Ajax speler koopt, is het nu eens andersom.
 

Pieros

Active member
88280D74-9EFD-44CC-9EA5-3A24DE080344.jpeg

Ik zag dit bij recentste transfers in Nederland staan en dacht: “Wtf, halen ze Ligeon terug als vervanger van Sanchez.” Blijkt hij naar haar het zaterdagteam van Ajax te gaan.
 
Bovenaan