Hij is waarschijnlijk wel het (lange) wachten waard. Basisspeler tegenwoordig bij Kroatië. Normaal gesproken samen met Gvardiol de komende 10 jaar daar het centrale duo. Eindelijk de broodnodige versterking die we achterin nodig hebben. Hopelijk nog Ito en anders Avila erbij, Spertsyan en een rechtsbuiten als Kudus vertrekt. Dan ziet het er al weer veel beter uit. Benieuwd ook of Ajax niet stiekem Olij gaat oppikken, want gisteravond was Gorter opnieuw niet zo sterk.Als ik pers mag geloven is dit een hele goeie...
Nou inderdaad en een frisse wind in de selectie. Ziet er goed uit.Hij is waarschijnlijk wel het (lange) wachten waard. Basisspeler tegenwoordig bij Kroatië. Normaal gesproken samen met Gvardiol de komende 10 jaar daar het centrale duo. Eindelijk de broodnodige versterking die we achterin nodig hebben. Hopelijk nog Ito en anders Avila erbij, Spertsyan en een rechtsbuiten als Kudus vertrekt. Dan ziet het er al weer veel beter uit. Benieuwd ook of Ajax niet stiekem Olij gaat oppikken, want gisteravond was Gorter opnieuw niet zo sterk.
Gaston Avila! Linksback van Antwerp, daarvoor bij Boca altijd in het centrum gespeeld. Brengt veel grinta, veel aanvallende impulsen en kan ook voetballend prima mee. Is alleen nogal druistig. Doet me denken aan Lisandro Martinez, dus hopelijk kan hij in diens voetsporen treden.
Door de Bever?Die is ook 2 maanden geleden bij Feyenoord aangeboden idd.
Ja via transferroomDoor de Bever?
Dan moet je toch even definiëren wat jij als typische Ajax speler ziet.Davy Klaassen. Maar die wordt ook naar de uitgang gedirigeerd als ik de verhalen moet geloven.