Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Als ik pers mag geloven is dit een hele goeie...
Hij is waarschijnlijk wel het (lange) wachten waard. Basisspeler tegenwoordig bij Kroatië. Normaal gesproken samen met Gvardiol de komende 10 jaar daar het centrale duo. Eindelijk de broodnodige versterking die we achterin nodig hebben. Hopelijk nog Ito en anders Avila erbij, Spertsyan en een rechtsbuiten als Kudus vertrekt. Dan ziet het er al weer veel beter uit. Benieuwd ook of Ajax niet stiekem Olij gaat oppikken, want gisteravond was Gorter opnieuw niet zo sterk.
 

Miramar

Well-known member
Hij is waarschijnlijk wel het (lange) wachten waard. Basisspeler tegenwoordig bij Kroatië. Normaal gesproken samen met Gvardiol de komende 10 jaar daar het centrale duo. Eindelijk de broodnodige versterking die we achterin nodig hebben. Hopelijk nog Ito en anders Avila erbij, Spertsyan en een rechtsbuiten als Kudus vertrekt. Dan ziet het er al weer veel beter uit. Benieuwd ook of Ajax niet stiekem Olij gaat oppikken, want gisteravond was Gorter opnieuw niet zo sterk.
Nou inderdaad en een frisse wind in de selectie. Ziet er goed uit.
 

Batigoal

Well-known member
Gaston Avila! Linksback van Antwerp, daarvoor bij Boca altijd in het centrum gespeeld. Brengt veel grinta, veel aanvallende impulsen en kan ook voetballend prima mee. Is alleen nogal druistig. Doet me denken aan Lisandro Martinez, dus hopelijk kan hij in diens voetsporen treden.
Erg blij mee; ik had voor hem een zwak de keren dat ik Antwerp heb zien spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Abubakari

Well-known member
Mooi, maar veel te laat allemaal. Voorbereiding voor niks geweest en al punten kwijt. Niet dat het verder veel uitmaakt, PSV weer kampioen van september, Ajax in april/mei.
 

Batigoal

Well-known member
Lyon heeft zich gemeld voor Davy Klaassen. Had zo'n club van naam niet verwacht, maar het zit er wel al langer in dat hij mogelijk gaat vertrekken. Net als Blind en Tadic neemt zijn sportieve waarde af en de vraag is of hij zin heeft dit seizoen vaker wel dan niet op de bank te zitten. Desondanks zou het wel weer jammer zijn om een echte Ajacied te zien vertrekken. Wat dat betreft moet zich echt een nieuw team vormen, want er zijn wel heel veel kenmerkende gezichten vertrokken de laatste tijd (vorig jaar ook natuurlijk). Echt zoeken naar de Ajax-identiteit, want het is ook maar afwachten of er nieuwe jeugdspelers klaar zijn om door te breken.
 

JMD

Well-known member
Eens. Plus dat je belangrijke doelpunten kwijt gaat raken want Klaassen scoorde zelden de 6-0 ofzo, altijd de 1-0 of een gelijkmaker.
 

JMD

Well-known member
Ajax zou achter Thiago Ezequiel Almada aanzitten, de ARgentijnse speler die deel uit maakte van de WK-selectie. Dat zou een mooie stunt zijn, en echt een flinke aanwinst
 
Bovenaan