Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Net als bij Blind: mooie stap nog voor hemzelf, al zullen de sportieve vooruitzichten er net als bij Ajax niet beter zijn. Voor Ajax vooral jammer dat we weer een gezicht van dit team verliezen. Dat is even lastig met al die nieuwelingen waar je nog geen gevoel bij hebt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sivert Mannsverk aangekondigd als nieuwe speler bij Ajax. Vind ik wel een opvallende transfer. Hij was bij Molde de opvolger van Aursnes en deed het zeker in het begin meer dan prima. Werd daardoor ook een serieuze optie om Aursnes een jaar later ook op te volgen bij Feyenoord, na diens transfer naar Benfica. Feyenoord heeft hem lang en intensief gevolgd, maar uiteindelijk bleek men niet overtuigd van de prijs/kwaliteit verhouding. Maar zou mij niet verbazen als wij daar later nog spijt van krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vond Aursnes trouwens goed in die beide potjes die ik van Benfica zag. Kökcü moest nog wat wennen had ik de indruk.
Maar dat terzijde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond Aursnes trouwens goed in die beide potjes die ik van Benfica zag. Kökcü moest nog wat wennen had ik de indruk.
Maar dat terzijde.
Klopt wel met mijn beeld. Aursnes vind ik één van de meest onderschatte spelers op de Europese velden. Ging al relatief laat naar Feyenoord, was daar meteen één van de beste spelers en handhaaft zich inderdaad ook vanaf dag 1 uitstekend bij Benfica. Kokcu heeft zelf ook al aangegeven dat het voor hem nog wennen is. Dus daarin snap ik jouw observaties ook.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens de immer objectieve Feyenoord-X'er creatieveling is Kökcu het niveau van de Portugese competitie anders al lang en breed ontstegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens de immer objectieve Feyenoord-X'er creatieveling is Kökcu het niveau van de Portugese competitie anders al lang en breed ontstegen.

Klopt. Je ziet tegenwoordig ratings voorbij komen en daarin doet hij het goed. Die gaan volgende zomer voor 300 miljoen miljard naar City.
 

Batigoal

Well-known member
Sosa is oprecht een goeie linksback, maar waarom als je Avila hebt gehaald? Of ze ziej Avila als linkercentrale (waar hij bij Boca altijd speelde), alleen wat ga je dan doen met Hato? Echt geen makkelijke puzzel voor Steijn dit.

En anders mag Knutsen het vanaf de winter gaan fixen.
 

Batigoal

Well-known member
Conceicao verhuurd aan FC Porto en Rasmussen aan FC Nordsjælland. Mooi nog even de opties voor de rechtsbuitenposities de deur uit doen.
 
Bovenaan