Klopt wel met mijn beeld. Aursnes vind ik één van de meest onderschatte spelers op de Europese velden. Ging al relatief laat naar Feyenoord, was daar meteen één van de beste spelers en handhaaft zich inderdaad ook vanaf dag 1 uitstekend bij Benfica. Kokcu heeft zelf ook al aangegeven dat het voor hem nog wennen is. Dus daarin snap ik jouw observaties ook.Ik vond Aursnes trouwens goed in die beide potjes die ik van Benfica zag. Kökcü moest nog wat wennen had ik de indruk.
Maar dat terzijde.
Volgens de immer objectieve Feyenoord-X'er creatieveling is Kökcu het niveau van de Portugese competitie anders al lang en breed ontstegen.
Volgens de immer objectieve Feyenoord-X'er creatieveling is Kökcu het niveau van de Portugese competitie anders al lang en breed ontstegen.
Ze vergeten alleen een rechtsbuiten te kopen, net als de verdedigers bij PSV.Ja, die gaan er nog even vijf kopen.
Ze vergeten alleen een rechtsbuiten te kopen, net als de verdedigers bij PSV.
We hebben nog maar 45 miljoen over dus dat gaat niet lukken vrees ik
Die gaat naar Fulham. En zal me niets verbazen als Salah-Eddine nog verhuurd wordt.Wijndal dus definitief klaar.
Conceicao verhuurd aan FC Porto en Rasmussen aan FC Nordsjælland. Mooi nog even de opties voor de rechtsbuitenposities de deur uit doen.