De familie Jetten zijn Feyenoorders dus veel zal het niet zijn.Het neefje van Rob Jetten heeft een contract getekend.
Zou wel knap zijn als we die binnen kunnen halen. Die is de komende 10 jaar samen met Gvardiol een steengoed duo bij Kroatië. Zou een mooie stunt zijn als het lukt.En Mislintat vanochtend gespot op Schiphol bij de gate waar een vliegtuig naar Zagreb vertrok, schijnbaar. Dus dat zal voor die Sutalo zijn. Wat me overigens zou verbazen, want die jongen kost 20 miljoen. Wel een hele, hele goeie verdediger.
Ach, Noa Lang is een Feyenoorder uit de Ajax-jeugd die nu bij PSV voetbalt. Het kan allemaal!De familie Jetten zijn Feyenoorders dus veel zal het niet zijn.
Net andersom toch?Ach, Noa Lang is een Feyenoorder uit de Ajax-jeugd die nu bij PSV voetbalt. Het kan allemaal!
Hij heeft bij beiden in de jeugd gespeeld inderdaad.Net andersom toch?
Zou wel knap zijn als we die binnen kunnen halen. Die is de komende 10 jaar samen met Gvardiol een steengoed duo bij Kroatië. Zou een mooie stunt zijn als het lukt.
En volgens mij kan Mislintat de overige posities ook wel vullen met Kroaten, want daar komt genoeg talent vandaan.
Volgens hem een mooie club met geweldige fans.Tadic naar Fenerbahce....
Hij gaat er ook vast en zeker terugkeren als hij daar stopt.Volgens hem een mooie club met geweldige fans.
Ik begreep dat hij er juist op achteruit gaat, ik begrijp deze move van 'm eigenlijk niet zo goed maar goed, succes en door.Bruto zal het salaris toch niet gek veel verschillen met dat salaris bij Ajax. Netto uiteraard wel. Ook weer een langer contract.
Ik begreep dat hij er juist op achteruit gaat, ik begrijp deze move van 'm eigenlijk niet zo goed maar goed, succes en door.
Bruto achteruit, maar netto in combinatie met tekenbonus zou hij meer verdienen dan netto hier.Ik begreep dat hij er juist op achteruit gaat, ik begrijp deze move van 'm eigenlijk niet zo goed maar goed, succes en door.
Bruto achteruit, maar netto in combinatie met tekenbonus zou hij meer verdienen dan netto hier.
Dan kun je inderdaad beter naar Fenerbahce gaan.Hij is toch gewoon klaar met dat gezeik bij Ajax.
Slechte spelers, geen trainer, geen leiding, mopperend publiek etc. Dan ga je toch weg als grote meneer.