Ajax Transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Mislintat vanochtend gespot op Schiphol bij de gate waar een vliegtuig naar Zagreb vertrok, schijnbaar. Dus dat zal voor die Sutalo zijn. Wat me overigens zou verbazen, want die jongen kost 20 miljoen. Wel een hele, hele goeie verdediger.
 

Batigoal

Well-known member
En Mislintat vanochtend gespot op Schiphol bij de gate waar een vliegtuig naar Zagreb vertrok, schijnbaar. Dus dat zal voor die Sutalo zijn. Wat me overigens zou verbazen, want die jongen kost 20 miljoen. Wel een hele, hele goeie verdediger.
Zou wel knap zijn als we die binnen kunnen halen. Die is de komende 10 jaar samen met Gvardiol een steengoed duo bij Kroatië. Zou een mooie stunt zijn als het lukt.

En volgens mij kan Mislintat de overige posities ook wel vullen met Kroaten, want daar komt genoeg talent vandaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel knap zijn als we die binnen kunnen halen. Die is de komende 10 jaar samen met Gvardiol een steengoed duo bij Kroatië. Zou een mooie stunt zijn als het lukt.

En volgens mij kan Mislintat de overige posities ook wel vullen met Kroaten, want daar komt genoeg talent vandaan.

Gewoon Dinamo Zagreb plunderen heb ik begrepen. Bizar hoeveel talenten daar zich ontwikkelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bruto zal het salaris toch niet gek veel verschillen met dat salaris bij Ajax. Netto uiteraard wel. Ook weer een langer contract.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bruto zal het salaris toch niet gek veel verschillen met dat salaris bij Ajax. Netto uiteraard wel. Ook weer een langer contract.
Ik begreep dat hij er juist op achteruit gaat, ik begrijp deze move van 'm eigenlijk niet zo goed maar goed, succes en door.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat hij er juist op achteruit gaat, ik begrijp deze move van 'm eigenlijk niet zo goed maar goed, succes en door.

Ziet in dat hij zijn status kwijt zou raken.

Maar goed, wel een lulverhaal als je naar Fenerbahce gaat die aan het einde van de transferperiode een minder elftal zal hebben dan Ajax.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Bruto achteruit, maar netto in combinatie met tekenbonus zou hij meer verdienen dan netto hier.

Maar om hoe groot verschil gaat het dan? Het is niet dat ik gelijk per se mijn boeltje oppak als ik elder netto iets meer kan verdienen. Tsja dan is het wellicht dat extra jaar ten opzichte van Ajax.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hij is toch gewoon klaar met dat gezeik bij Ajax.
Slechte spelers, geen trainer, geen leiding, mopperend publiek etc. Dan ga je toch weg als grote meneer.
 
Bovenaan