Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Daar was ik dus al bang voor, Tadič weg. Blijft een held voor alles wat hij heeft gegeven en hoe belangrijk hij was in de topjaren. Laatste seizoen wat minder en ik denk dat hij het niet zou kunnen verkroppen als hij nu bankzitter zou worden (net als Blind vorig seizoen), terwijl dat wel zo'n beetje tijd wordt. Denk dat een frisse wind en een nieuw te vormen hiërarchie wel goed is voor Ajax, maar het blijft klote om hem te zien vertrekken. Einde van een tijdperk.
 

Mario

Well-known member
Oei, de meest waardevolle speler van de Eredivisie vertrekt. Dat zal een zwaar verlies zijn voor de Eredivisie.
 

Abubakari

Well-known member
Veel van dat geld schijnt verdampt te zijn door het missen van groepsfase CL.
Dat geld verdampt niet door de CL te missen. Ajax loopt wel naar schatting 45 mijoen mis door zich niet voor de CL te plaatsen. Het is meer dat de rvc voor (dure) aankopen gaat liggen als er nog niks verkocht is. En daar valt ook wel wat voor te zeggen, we zijn Barcelona of Man City niet.

Valt me wel tegen van Tadic die maar niet uitgepraat raakte over hoeveel Ajax voor hem betekende. Kan er na een kloteseizoen ook nog wel bij dat Tadic vertrekt. Al zou het ook brst positief uit kunnen pakken, maar je raakt wel veel aasists en een leuder kwijt, dus denk eerder dat het negatief uit gaat pakken.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Vorig jaar mocht zijn zaakwaarnemer zich zeer nadrukkelijk met de aankopen bemoeien, werd een puinhoop, dus die hoeft geen advies meer te geven. Dat is tegen het zere been van Tadic en vooral voor zijn zaakwaarnemer, dus exit Tadic.


Pak middelmaat
Je bedoelt de selectie van PEC Zwolle leegkopen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax zal na de vorige transferzomer niet snel in de problemen komen. Alleen zonder CL gelden zal Ajax waarschijnlijk wel verlies maken dit seizoen. Tenzij er naast Timber nog iemand wordt verkocht.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax zal na de vorige transferzomer niet snel in de problemen komen. Alleen zonder CL gelden zal Ajax waarschijnlijk wel verlies maken dit seizoen. Tenzij er naast Timber nog iemand wordt verkocht.
Kudus en Alvarez gaan ook weg. Met belangstelling uit de PL zal dat wel weer aardig wat opleveren.
 

Batigoal

Well-known member
Het is jammer dat Arsenal zolang treuzelt met het afronden van de aankoop van Timber, daar zit Ajax nu op te wachten voordat het zelf wat doet. Arsenal treuzelt overigens ook nog steeds met het afronden van de komst van Rice, daar zijn ze bij West Ham niet zo blij mee.

Datzelfde West Ham heeft zich nu officieel gemeld bij Ajax voor Alvarez, dus die gaat binnenkort ook weg. Dan mogen er toch wat spelers bijkomen.
 

Jef400

Well-known member
Tadic is over zijn houdbaarheidsdatum heen. Hij leverde ook alleen nog maar tegen de kleintjes, in topwedstrijden was hij er niet meer. Ook zorgt hij nu voor onrust. Lekker verpatsen lijkt mij. Niemand is groter dan de club. En als dat zo is zegt dat veel over Ajax en waarom ik het er niet op zal krijgen.
 

Bernardo

Well-known member
Tadic is over zijn houdbaarheidsdatum heen. Hij leverde ook alleen nog maar tegen de kleintjes, in topwedstrijden was hij er niet meer. Ook zorgt hij nu voor onrust. Lekker verpatsen lijkt mij. Niemand is groter dan de club. En als dat zo is zegt dat veel over Ajax en waarom ik het er niet op zal krijgen.
Succes met 18 assists en 10 goals opvangen, ook al was het tegen de kleintjes.
 

Jef400

Well-known member
Om nou te zeggen dat veel daarvan geniaal was... Ik heb niet het idee dat een andere degelijke speler op zijn positie tot mindere cijfers zou komen.
 
Bovenaan