Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Brighton staat op het punt om Calvin Bassey te kopen, we verkopen hem dan met een klein verlies. Ik weet dat hij in Nederland vooral onder een vergrootglas lag om wat hij niet kan, maar in de Premier League gaat iemand met zijn fysiek en snelheid wel een succes worden. Had het persoonlijk niet erg gevonden als Ajax nog een seizoen met hem aan de slag zou gaan, maar goed kan me voorstellen dat men na vorig seizoen er voor kiest om hem voor 20 miljoen te verkopen.

Brighton is ook nog steeds in de markt voor Kudus, maar daarvoor ligt nog geen concreet voorstel.
 

JMD

Well-known member
Voor 20 miljoen verkopen zou geen gekke deal zijn voor Ajax, en ja, die gaat in de PL echt wel een succes worden. Was die bv ook bij PSV wel geweest ofzo, maar Ajax is gewoon voor hem als verdediger niet ideaal, daar moet je meer kunnen dan alleen de bal wegrammen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Bosz ook meer hoopt te zien bij PSV.

Niet des Ajax om verlies te maken op spelers. Maar geen gekke keuze. Je kan dat geld nu investeren in iemand die met een schone lei kan beginnen.
 

Abubakari

Well-known member
St. Juiste schijnt in de belangstelling te staan bij Ajax.

'Ajax toont interesse in Argentijnse linksback van Boca Juniors'​

'Ajax voornaamste kandidaat om Güler in te lijven'​

'Ajax heeft interesse in Weghorst'

'Ajax heeft interesse in Turkse aanvaller Yilmaz'​

'Ajax favoriet in strijd om handtekening Spertysan; Krasnodar wil 18 miljoen euro'​

'Ajax-scouts waren dinsdag aanwezig bij Denemarken O21 voor Gaaei'​

'Ajax volgt FC Basel-aanvaller Amdouni'​

'Ajax informeert naar Kadri'​

'Ajax-scouts kijken naar vleugelaanvaller Huescas'​

'Van Ewijk wacht op aanbod van PSV of Ajax; Sporting CP in wachtkamer'​

'Ajax heeft interesse in São Paulo-spits Juan'​

'Ajax wil St. Juste als vervanger van Timber'​


Wordt een een drukke boel zo.
 

Batigoal

Well-known member
We gaan Alvarez nog missen. Ondergewaardeerde speler bij veel Ajax-fans, omdat hij niet bepaald fijne voetjes heeft. Maar zijn grinta (dat was dat woord weer) en taakbereidheid heeft Ajax regelmatig geholpen. Toegegeven, hij pakt teveel kaarten, maar de afgelopen jaren waren hij, Tagliafico en Martinez heel belangrijk voor Ajax. Zulke spelers hebben we verder niet en daarom hoop ik toch wel dat Ajax in Latijns-Amerika blijft scouten.
 

Batigoal

Well-known member
Enzo Raiola, zoon van neem ik aan?

Overigens denk ik dat wij niet beseffen hoeveel transfers er tot stand komen vanwege aangeboden spelers of bevriende zaakwaarnemers/TD'ers/etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tadic is vandaag, na een gesprek van een half uur met Mislintat, samen met zijn zaakwaarnemer weer huiswaarts gekeerd. Tadic is ontevreden dat de selectie er zo slecht op staat. Het bijzondere van deze situatie is dat het mede de schuld is van de zaakwaarnemer van Tadic, via wie veel spelers afgelopen zomer zijn aangetrokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Tadic is vandaag, na een gesprek van een half uur met Mislintat, samen met zijn zaakwaarnemer weer huiswaarts gekeerd. Tadic is ontevreden dat de selectie er zo slecht op staat. Het bijzondere van deze situatie is dat het mede de schuld is van de zaakwaarnemer van Tadic, via wie veel spelers afgelopen zomer zijn aangetrokken.

Ik denk overigens dat hij zich in de basis zich wel terecht zorgen maakt, mijn beeld is ook dat het niet bepaald denderend is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk overigens dat hij zich in de basis zich wel terecht zorgen maakt, mijn beeld is ook dat het niet bepaald denderend is.
Ik denk dat je het uiteindelijk pas over een maand echt kan gaan beoordelen, wanneer de competitie begint. Het is nog zo vroeg in de transferwindow en er gaat echt nog van alles gebeuren. Mensen worden tegenwoordig gek gemaakt door al die twitteraccounts en nieuwssites die elk geruchtje gelijk met koeienletters online gooien, waardoor het lijkt alsof de TD's aan het treuzelen zijn en elke deal mislukt. Tuurlijk is de huidige selectie van Ajax niet op orde, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niet nog een aantal serieuze versterkingen bij gaan komen in de komende weken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kökçü uitte vorig jaar rond deze tijd ook zijn zorgen over de selectie. Niet onlogisch toch voor een aanvoerder?
 
Bovenaan