St. Juiste schijnt in de belangstelling te staan bij Ajax.
Zou het bij van Ajax naar Bayern dan bij vier keer scheepsrecht zijn?Volgens Bild heeft Bayern München interesse om Edson Alvarez over te nemen.
Het overgrote merendeel.Enzo Raiola, zoon van neem ik aan?
Overigens denk ik dat wij niet beseffen hoeveel transfers er tot stand komen vanwege aangeboden spelers of bevriende zaakwaarnemers/TD'ers/etc.
Tadic is vandaag, na een gesprek van een half uur met Mislintat, samen met zijn zaakwaarnemer weer huiswaarts gekeerd. Tadic is ontevreden dat de selectie er zo slecht op staat. Het bijzondere van deze situatie is dat het mede de schuld is van de zaakwaarnemer van Tadic, via wie veel spelers afgelopen zomer zijn aangetrokken.
Ik denk dat je het uiteindelijk pas over een maand echt kan gaan beoordelen, wanneer de competitie begint. Het is nog zo vroeg in de transferwindow en er gaat echt nog van alles gebeuren. Mensen worden tegenwoordig gek gemaakt door al die twitteraccounts en nieuwssites die elk geruchtje gelijk met koeienletters online gooien, waardoor het lijkt alsof de TD's aan het treuzelen zijn en elke deal mislukt. Tuurlijk is de huidige selectie van Ajax niet op orde, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niet nog een aantal serieuze versterkingen bij gaan komen in de komende weken.Ik denk overigens dat hij zich in de basis zich wel terecht zorgen maakt, mijn beeld is ook dat het niet bepaald denderend is.