Ajax Transfertopic

Mario

Well-known member
Tot dusver legt PSV het overigens wel dik af tegen Ajax en Feyenoord die nu al twee respectievelijk drie spelers hebben vastgelegd. Hoog tijd voor paniek in Eindhoven.

Wij raken pas in paniek als AZ aankopen gaat doen, wij gaan immers voor het kampioenschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Makanaky

Well-known member
Tahirović is een Zweedse Bosniër overigens. Zo goed als die laatste Zweedse Bosniër in de hoofdstad is hij alvast niet. Scheelt ook weer.
 

Batigoal

Well-known member
De tweede transfer die uit het niets gemeld wordt door Ajax zonder dat daar geruchten over gingen. Prima ontwikkeling in ieder geval.

Verder gissen of dit wat is, maar gezien het groepje geïnteresseerden kan dat zomaar meevallen. Spannend hoor.
 

Batigoal

Well-known member
En Alvarez zou er al uit zijn met Borussia Dortmund.

Maar inderdaad, van die 2 plus Kudus is wel de verwachting dat ze vertrekken. Jammer, maar dat is nou eenmaal hoe het gaat. Aan Mislintat de taak om voor vervangers te zorgen die er direct staan.

De nieuwe rechtsback zou weleens helemaal niet Sambo kunnen worden, maar de Deen Anton Gaaei.
 

JFK

Well-known member
En de volgende transfer waarop je kon wachten, het is weliswaar nog niet zo ver maar toch

Bayern schijnt Timber ook te willen hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bayern schijnt Timber ook te willen hebben.
las ik ook maar dat zou ik niet doen als Timber zijnde. Geweldige club natuurlijk maar als ik zie wie ze al hebben rondlopen op die positie dan voorzie ik een Gravenberg scenario.

Ik weet overigens even niet hoe dat bij Arsenal zit maar gevoelsmatig zie ik 'm daar meer speeltijd krijgen.
 

JFK

Well-known member
En Bergwijn zou in de belangstelling staan van diverse clubs uit Saudi Arabië.
Inpakken maar zou ik zeggen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lijkt me een uitstekende kans voor Bergwijn, ze hebben daar toch geld te veel dus voor 25 M moet die maal lekker die kant op gaan.
 

JFK

Well-known member
Even verder gelezen, maar een van andere nono van een vage website heeft dit verhaal de wereld in gebracht.
Kulverhaal dus.
 

Batigoal

Well-known member
Even verder gelezen, maar een van andere nono van een vage website heeft dit verhaal de wereld in gebracht.
Kulverhaal dus.
Met de transfergekte die aan het ontstaan is in Saoedi-Arabië om iedereen met een bekende naam daarheen te halen kan ik me voorstellen dat je zelf spelers kunt aanbieden en ze dan toehappen. Dat moet met Bergwijn ook wel lukken.
 

Maasveld

Well-known member
En de volgende transfer waarop je kon wachten, het is weliswaar nog niet zo ver maar toch

Nu al zin in de reacties van Feyenoorders op de diverse social media.
 

Hankie

Well-known member
Nu al zin in de reacties van Feyenoorders op de diverse social media.
Die zijn er genoeg en erger ik mij dood aan. Die snappen nog steeds niet dat Ajax het jaren goed heeft gedaan in de CL en daarom hoge prijzen krijgt. Feyenoord moet de volgende stappen zetten om ook structureel hogere bedragen te ontvangen.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax en Arsenal naderen elkaar in de onderhandeling om Timber, die zelf al akkoord is met de club. Er zou volgens Romano een bod liggen van rond de €45-48 miljoen. Dat gaat wel rondkomen komende week. Denk dat hij nog veel had kunnen leren met nog een seizoen Ajax. Ik moet ook nog maar zien of hij het gaat redden bij Arsenal. Alhoewel dat wel een club is waar ze goed om kunnen gaan met jonge talenten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wel een mooie club en mi wel een goede tussenstap naar de absolute top hoewel je nog maar moet afwachten of hij daar überhaupt voor in aanmerking komt.
Hoop wel dat er nog een mooie doorverkoop clausule in staat.
 
Bovenaan