De categorie Alexander Büttner bij Manchester United?Hele slechte spelers speelden weleens voor hele grote clubs. Klamp ik me gewoon daar aan vast joh.
Tot dusver legt PSV het overigens wel dik af tegen Ajax en Feyenoord die nu al twee respectievelijk drie spelers hebben vastgelegd. Hoog tijd voor paniek in Eindhoven.
Bayern schijnt Timber ook te willen hebben.En de volgende transfer waarop je kon wachten, het is weliswaar nog niet zo ver maar toch
Arsenal brengt miljoenenbod uit op Ajax-verdediger en Oranje-international Timber
Arsenal heeft maandag volgens verschillende media een bod van 35 miljoen euro uitgebracht op Ajacied Jurriën Timber. De 22-jarige verdediger zou op hoofdlijnen zelfs al akkoord zijn met de Londense club en lijkt op weg naar de uitgang bij Ajax.www.nu.nl
las ik ook maar dat zou ik niet doen als Timber zijnde. Geweldige club natuurlijk maar als ik zie wie ze al hebben rondlopen op die positie dan voorzie ik een Gravenberg scenario.Bayern schijnt Timber ook te willen hebben.
Met de transfergekte die aan het ontstaan is in Saoedi-Arabië om iedereen met een bekende naam daarheen te halen kan ik me voorstellen dat je zelf spelers kunt aanbieden en ze dan toehappen. Dat moet met Bergwijn ook wel lukken.Even verder gelezen, maar een van andere nono van een vage website heeft dit verhaal de wereld in gebracht.
Kulverhaal dus.
Nu al zin in de reacties van Feyenoorders op de diverse social media.En de volgende transfer waarop je kon wachten, het is weliswaar nog niet zo ver maar toch
Arsenal brengt miljoenenbod uit op Ajax-verdediger en Oranje-international Timber
Arsenal heeft maandag volgens verschillende media een bod van 35 miljoen euro uitgebracht op Ajacied Jurriën Timber. De 22-jarige verdediger zou op hoofdlijnen zelfs al akkoord zijn met de Londense club en lijkt op weg naar de uitgang bij Ajax.www.nu.nl
Die zijn er genoeg en erger ik mij dood aan. Die snappen nog steeds niet dat Ajax het jaren goed heeft gedaan in de CL en daarom hoge prijzen krijgt. Feyenoord moet de volgende stappen zetten om ook structureel hogere bedragen te ontvangen.Nu al zin in de reacties van Feyenoorders op de diverse social media.