Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
En? Waarom niet?

Geen Ajax uitstraling? Had ten Hag ook niet.
Ik zeg niet dat het per definitie een succes zal zijn en zou het ook wel verrassend vinden, maar ik ben ook wel benieuwd op het antwoord op de vraag van JFK. Sowieso is de reflex hier eigenlijk altijd hetzelfde groepje trainers noemen als er een vacature is, out of the box denken doen we hier niet aan. en je kunt zeggen wat je wil, maar wat ie bij Sparta voor ommekeer bewerkstelligd heeft is wel bijzonder.
Persoonlijk vind ik het toch wel een gok en zou ik als ik Ajax was op dit moment niet gokken (al was Knutsen ook een gok, goed beschouwd).
 

Mario

Well-known member
Ik ben wel benieuwd waarop het met Knutsen is vastgelopen, en of Steijn al op het lijstje stond. Wat ik zo snel in diverse media lees is dat Maduro als assistent sowieso al het plan was.
 

Maasveld

Well-known member
En? Waarom niet?

Geen Ajax uitstraling? Had ten Hag ook niet.
Ik zeg niet dat het per definitie een succes zal zijn en zou het ook wel verrassend vinden, maar ik ben ook wel benieuwd op het antwoord op de vraag van JFK. Sowieso is de reflex hier eigenlijk altijd hetzelfde groepje trainers noemen als er een vacature is, out of the box denken doen we hier niet aan. en je kunt zeggen wat je wil, maar wat ie bij Sparta voor ommekeer bewerkstelligd heeft is wel bijzonder.
Persoonlijk vind ik het toch wel een gok en zou ik als ik Ajax was op dit moment niet gokken (al was Knutsen ook een gok, goed beschouwd).
Het type voetbal dat hij zijn ploegen doorgaans laat spelen is niet het type voetbal dat bij Ajax past.
 

Abubakari

Well-known member
Het type voetbal dat hij zijn ploegen doorgaans laat spelen is niet het type voetbal dat bij Ajax past.
Dat is het? Zou hij bij Ajax met het materiaal wat hij daar heeft niet anders (kunnen) gaan voetballen? Ik ben ook wel verbaast hoor, maar als ik de reacties (niet persé hier) lees lijkt het wel of ze een volslagen idioot trainer willen maken.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, die volgt hij op. Uiteraard gaat hij anders met Ajax spelen dan met Sparta. Met VVV in de KKD speelde hij ook anders dan met VVV in de eredivisie. Het is alleen niet dat Steijn nou heel erg een uitgesproken idee uitdraagt hoe te spelen. Attractief voetbal staat niet per se bij hem op 1. Vandaar dat het een bijzondere keuze is ten opzichte van voorgaande jaren en ten opzichte van eerder genoemde opties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En wat ik lees is dat ie net als Bosz teveel zeggenschap eiste qua aantrekken van nieuwe spelers.

Eerder was er een verhaal dat hij bij Bodo meedeelde in de transferresultaten en dat Ajax dan een PL salaris moest bieden om dat te compenseren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax schijnt bezig te zijn met outperformer Shurendy Martina Sambo te halen.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens wel een getalenteerde speler die Sambo, maar nog erg wild en onrustig. Je moet iemand halen die beter is dan Rensch (of Sanchez), niet iemand die op dit moment net zo twijfelachtig is.
 
Bovenaan