Mwah, ik in elk geval niet. Het is pas 14 juli. Eerst maar eens rustig afwachten wat Ajax allemaal voor spelers binnen gaat halen. Ik sluit niet uit dat ze er, zoals wij destijds met Berghuis, uiteindelijk alleen maar sterker door worden.Onbegrijpelijk. Wat een wanbeleid. Feyenoord lacht zich rot.
Overmorgen stapt hij uit de helikopter.Onbegrijpelijk. Wat een wanbeleid. Feyenoord lacht zich rot.
Waarom wanbeleid? Tadic wil weg en ik neem niet aan dat Mislintat heeft gezegd dat er geen versterkingen komen, wat had Ajax dan volgens jou moeten om Tadic over te halen toch te blijven?Onbegrijpelijk. Wat een wanbeleid. Feyenoord lacht zich rot.
Hij is inmiddels in het Erasmus MC voor de keuring.Overmorgen stapt hij uit de helikopter.
Deels ook 'zelfbescherming' Moment dat hij geen onbetwist basisspeler is komt dichterbij. Daarbij geloof ik dat de belangen van zaakwaarnemer ook een rol spelen.Die voorwaarde voor het ontbinden van zijn contract zit er jammer genoeg voor jullie wel in, dat ie niet naar een NLse club gaat.
Ik vind het jammer maar ik geloof niet dat Tadic alleen weg is omdat er nog geen versterkingen zijn. Speelt meer, weet ik wel zeker.
Die nieuwe TD heeft zo te zien de teugels strak in handen.Die voorwaarde voor het ontbinden van zijn contract zit er jammer genoeg voor jullie wel in, dat ie niet naar een NLse club gaat.
Ik vind het jammer maar ik geloof niet dat Tadic alleen weg is omdat er nog geen versterkingen zijn. Speelt meer, weet ik wel zeker.
Hij kan goede cijfers overleggen lijkt mij en kan overal terecht.
Bij Cambuur doen ze er altijd alles aan om muitende spelers binnenboord te houden.Waarom wanbeleid? Tadic wil weg en ik neem niet aan dat Mislintat heeft gezegd dat er geen versterkingen komen, wat had Ajax dan volgens jou moeten om Tadic over te halen toch te blijven?
Mooi gezegd. Helemaal mee eens.Hoe meer ik er over na denk des te beter vind ik deze oplossing, ik heb echt het idee dat Tadic zelf ook wel wist dat hij na afgelopen seizoen onaantastbaar was en dat het geen type is die zonder te morren op de bank gaat zitten, dat wordt echt een splijtzwam denk ik dus voor de rust in de selectie is dit dit prima.
Verder raak je wat assists en goals kwijt maar als Steijn het voor elkaar krijg dat Bergwijn vast op die plek met Brobbey een beetje hun niveau halen dan zal het allemaal wel meevallen.
Verder raak je ook een grootverdiener kwijt dus gezien het salarishuis zal dat ook ongetwijfeld meegespeeld hebben.
Met Alvarez en Kudus en mogelijk nog Bassey en Klaassen vertrekken er nog meer dikke salarissen. De salarishuishouding gaat in ieder geval flink op de schop.Goed punt. Nu Tadic, Blind en Timber weg zijn scheelt dat echt een klap aan salariskosten. Wel benieuwd of Ajax nog dergelijke oudere steunpilaren gaat halen. De komst van Tadic en Blind was toch belangrijk.
Ja, dit is dus wat ik ook bedoelde met het voorbeeld van het vertrek van Berghuis bij Feyenoord, waardoor er ruimte ontstond voor andere jongens om belangrijk te worden en we er per saldo beter op werden. Tadic wordt dit jaar 35, is weliswaar een geweldige speler met een hoog rendement, maar ook een hele dominante factor binnen je elftal. Hij moest en zou altijd spelen en dat ging inderdaad ten koste van of Bergwijn of Brobbey. Daar hoef je, gelet op hun kwaliteiten, dus niet op achteruit te gaan.Hoe meer ik er over na denk des te beter vind ik deze oplossing, ik heb echt het idee dat Tadic zelf ook wel wist dat hij na afgelopen seizoen onaantastbaar was en dat het geen type is die zonder te morren op de bank gaat zitten, dat wordt echt een splijtzwam denk ik dus voor de rust in de selectie is dit dit prima.
Verder raak je wat assists en goals kwijt maar als Steijn het voor elkaar krijg dat Bergwijn vast op die plek met Brobbey een beetje hun niveau halen dan zal het allemaal wel meevallen.
Verder raak je ook een grootverdiener kwijt dus gezien het salarishuis zal dat ook ongetwijfeld meegespeeld hebben.