Eef de Kip
Well-known member
Tsja, als Chelsea echt 40 miljoen wil hebben en Ziyech 10M per jaar wil verdienen dan kan ik me wel voorstellen dat dit 'm niet meer gaat worden.
Nou lees ik ook wat geruchten dat ze ipv Ziyech dan voor Stengs gaan. Dat mag ik toch hopen van niet.
Beter gezegd, een gerucht van anderhalve maand geleden, de wereld in geholpen door FootMetcato, een Franse transfersite die transfergeruchten plaatst.Gerucht van Voetbalzone, dus dat zal wel wat meevallen met Stengs.
Geen Ziyech? Dan Memphis Depay maar.
Mwah. Ajax snap ik wel. ALs je nu al weet dat je geen fatsoenlijke vervanger kan halen (of dat je een flink deel van het geld wat je binnenkrijgt alweer uit moet geven aan een vervanger, terwijl je weet wat je hebt, en nooit zeker wat de vervanger is) dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je hem tegen elke prijs wil houden. Voor de competitie zal het naw niet veel uitmaken of je met of zonder Antony speelt, kampioen wordt Ajax naw toch wel, maar voor Europa scheelt het een flinke slok op een borrel.beiden zijn gestoord manchester united en ajax
Ajax speelt hoog spel. Als het er uiteindelijk op uitdraait dat hij inderdaad bij Ajax blijft, vind ik ze ook bij Ajax behoorlijk in de war. 90 miljoen (of nog meer) voor een speler als Antony is de overtreffende trap van krankzinnig. En nee, daarmee zeg ik niet dat hij een sléchte speler is, helemaal niet. Maar hij is bij lange na niet zo beslissend voor Ajax als Bergwijn en Tadic, bijvoorbeeld.Mwah. Ajax snap ik wel. ALs je nu al weet dat je geen fatsoenlijke vervanger kan halen (of dat je een flink deel van het geld wat je binnenkrijgt alweer uit moet geven aan een vervanger, terwijl je weet wat je hebt, en nooit zeker wat de vervanger is) dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je hem tegen elke prijs wil houden. Voor de competitie zal het naw niet veel uitmaken of je met of zonder Antony speelt, kampioen wordt Ajax naw toch wel, maar voor Europa scheelt het een flinke slok op een borrel.
Dan United gestoord is wisten we al, maar dat is elke PL-club. Als je teveel geld hebt ga je gekke dingen doen.
Hij is wel echt goed, maar ik vraag me wel af of hij in de fysiek zwaarste competitie overeind gaat blijven.Denk sowieso niet dat hij goed genoeg is
Tweede week op rij dat Antony aan werkweigering doet. Ik vraag me echt af hoe lang deze situatie houdbaar blijft voor Ajax.
Ik zou Antony verkopen, Bergwijn op rechts zetten en Tadic op links en op het middenveld keuze zat, maar Kudus de kans geven en dan met die 90 miljoen in de pocket heel hard op zoek gaan naar iemand op de positie van Antony die er vanaf januari staat. Sowieso niet voor derderangs oplossingen als Kluivert of El Ghazi gaan.Ajax speelt hoog spel. Als het er uiteindelijk op uitdraait dat hij inderdaad bij Ajax blijft, vind ik ze ook bij Ajax behoorlijk in de war. 90 miljoen (of nog meer) voor een speler als Antony is de overtreffende trap van krankzinnig. En nee, daarmee zeg ik niet dat hij een sléchte speler is, helemaal niet. Maar hij is bij lange na niet zo beslissend voor Ajax als Bergwijn en Tadic, bijvoorbeeld.
Ik zou precies hetzelfde doen als jij. Met de kanttekening dat ik Conceicao ook zou testen op rechts.Ik zou Antony verkopen, Bergwijn op rechts zetten en Tadic op links en op het middenveld keuze zat, maar Kudus de kans geven en dan met die 90 miljoen in de pocket heel hard op zoek gaan naar iemand op de positie van Antony die er vanaf januari staat. Sowieso niet voor derderangs oplossingen als Kluivert of El Ghazi gaan.