Zelfs een blinde zag dat dit eraan zat te komen.
Of je het bod afwijst of een tegenbod doet van 100/120 miljoen zou sowieso resulteren in een hoger bod dan die 80 miljoen. Zijn weinig clubs die hun uiterste prijs gelijk bieden.
Zelfs een blinde zag dat dit eraan zat te komen.
Pff, nou. Dat was een avondje leuk, maar ik werd de volgende ochtend wel een beetje gek van al die mentions.Ga je er weer een tweetje aan wijden?
Het verschil was dat United eerder al heel veel geboden had en uiteindelijk afhaakte vanwege die vraagprijs van 80 miljoen. Dus ik dacht dat het voldoen aan de oorspronkelijke vraagprijs van Ajax het uiterste bod van United was. Ik zat ernaast.Of je het bod afwijst of een tegenbod doet van 100/120 miljoen zou sowieso resulteren in een hoger bod dan die 80 miljoen. Zijn weinig clubs die hun uiterste prijs gelijk bieden.
Letterlijk iedereen hier zou sowieso een 10 keer betere transferperiode kunnen uitvoeren dan Man Utd nu aan het doen is.Het zijn gewoon sukkels bij United. Je had hem al veel eerder goedkoper kunnen hebben dan wat je nu gaat betalen. Als je maar een fatsoenlijk idee had van wat je eigenlijk wilde.
94 maar?? Dan kouden we netto maar 75 M over want ik begreep van drs.dr. Vermeulen dat we nog 20% af moeten dragen aan Palmeiras. Wat kunnen we nou met 75M????
Ik DM je m'n tweet wel even. Had een vrij scherpe tweet geplaatst over Antony en die is bijna viraal gegaan in Amsterdam.Wat heb ik gemist?
En daar bovenop ook nog 20% aan Sao Paulo want daar heeft ie wel onder contract gestaan, dus dan blijft er nog minder over. Nog wat geld naar zaakwaarnemer en ook nog tekengeld voor de speler. Haal de transfersom die al betaald is om hem te kopen en het salaris dat hij afgelopen jaren heeft ontvangen eraf en je draait er verlies op.94 maar?? Dan kouden we netto maar 75 M over want ik begreep van drs.dr. Vermeulen dat we nog 20% af moeten dragen aan Palmeiras. Wat kunnen we nou met 75M????
Ah, Sao paulo was het idd.En daar bovenop ook nog 20% aan Sao Paulo want daar heeft ie wel onder contract gestaan, dus dan blijft er nog minder over. Nog wat geld naar zaakwaarnemer en ook nog tekengeld voor de speler. Haal de transfersom die al betaald is om hem te kopen en het salaris dat hij afgelopen jaren heeft ontvangen eraf en je draait er verlies op.
Liverpool heeft Shanice al.Mwah, dan zullen ze niet voor Shanice gaan.