Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Zelfs een blinde zag dat dit eraan zat te komen.

Of je het bod afwijst of een tegenbod doet van 100/120 miljoen zou sowieso resulteren in een hoger bod dan die 80 miljoen. Zijn weinig clubs die hun uiterste prijs gelijk bieden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Of je het bod afwijst of een tegenbod doet van 100/120 miljoen zou sowieso resulteren in een hoger bod dan die 80 miljoen. Zijn weinig clubs die hun uiterste prijs gelijk bieden.
Het verschil was dat United eerder al heel veel geboden had en uiteindelijk afhaakte vanwege die vraagprijs van 80 miljoen. Dus ik dacht dat het voldoen aan de oorspronkelijke vraagprijs van Ajax het uiterste bod van United was. Ik zat ernaast.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zijn gewoon sukkels bij United. Je had hem al veel eerder goedkoper kunnen hebben dan wat je nu gaat betalen. Als je maar een fatsoenlijk idee had van wat je eigenlijk wilde.
 

Batigoal

Well-known member
Het zijn gewoon sukkels bij United. Je had hem al veel eerder goedkoper kunnen hebben dan wat je nu gaat betalen. Als je maar een fatsoenlijk idee had van wat je eigenlijk wilde.
Letterlijk iedereen hier zou sowieso een 10 keer betere transferperiode kunnen uitvoeren dan Man Utd nu aan het doen is.
 

Eef de Kip

Well-known member
94 maar?? Dan kouden we netto maar 75 M over want ik begreep van drs.dr. Vermeulen dat we nog 20% af moeten dragen aan Palmeiras. Wat kunnen we nou met 75M????
 

Pascallovic

Well-known member
94 maar?? Dan kouden we netto maar 75 M over want ik begreep van drs.dr. Vermeulen dat we nog 20% af moeten dragen aan Palmeiras. Wat kunnen we nou met 75M????
En daar bovenop ook nog 20% aan Sao Paulo want daar heeft ie wel onder contract gestaan, dus dan blijft er nog minder over. Nog wat geld naar zaakwaarnemer en ook nog tekengeld voor de speler. Haal de transfersom die al betaald is om hem te kopen en het salaris dat hij afgelopen jaren heeft ontvangen eraf en je draait er verlies op.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zag een tweet van een financieel onderlegde Ajacied voorbij komen en die rekende voor dat we (dat was op basis van 80 miljoen) iets minder dan de helft zouden overhouden.
 

Eef de Kip

Well-known member
En daar bovenop ook nog 20% aan Sao Paulo want daar heeft ie wel onder contract gestaan, dus dan blijft er nog minder over. Nog wat geld naar zaakwaarnemer en ook nog tekengeld voor de speler. Haal de transfersom die al betaald is om hem te kopen en het salaris dat hij afgelopen jaren heeft ontvangen eraf en je draait er verlies op.
Ah, Sao paulo was het idd.
 

Abubakari

Well-known member
Liverpool zal nu wel 110 miljoen bieden. De paniek zal daar na vanavond ook wel uitgebroken zijn.
Moet op deze manier wel 150 miljoen kunnen worden. :giggle:
 
Bovenaan