Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member

Dat gaat dan toch niet zo'n abc'tje worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, als Chelsea echt 40 miljoen wil hebben en Ziyech 10M per jaar wil verdienen dan kan ik me wel voorstellen dat dit 'm niet meer gaat worden.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, dan kunnen we beter wat anders bedenken. Die Antony mag wel optyfen voor 93 miljoen met zijn weigering om te trainen, zetten we Bergwijn op rechts en Tadic weer op zijn favoriete plek. Kan Kudus mooi op 10.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb de indruk dat we nu wel een selectie hebben die breed genoeg is. Met een gemotiveerde Antony ben je uiteraard wel wat sterker maar goed, die gaat wel weg dus dan moeten we het maar doen met wat we hebben. Misschien dat je voor 15M nog een Braziliaan kunt halen die je een jaarde tijd geeft maar wellicht dat Conceicao in die rol kan groeien. Verkopen we die over 2 jaar voor 120 miljoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou lees ik ook wat geruchten dat ze ipv Ziyech dan voor Stengs gaan. Dat mag ik toch hopen van niet.

Ik hoopte eigenlijk dat PSV voor hem zou gaan. Maar Ajax is natuurlijk als tweede optie ook prima. Alleen wie moet dan naar PSV…

EDIT: Chong kan dan mooi naar PSV.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Gerucht van Voetbalzone, dus dat zal wel wat meevallen met Stengs.
Geen Ziyech? Dan Memphis Depay maar.
Beter gezegd, een gerucht van anderhalve maand geleden, de wereld in geholpen door FootMetcato, een Franse transfersite die transfergeruchten plaatst.
 

Batigoal

Well-known member
40 miljoen voor een bijna 30-jarige Ziyech met zijn salaris lijkt me iets te overdreven. En Stengs terwijl je al de nodige opties hebt ook. Haal dan liever een nieuw latino talent en laat die het uitvechten met Conceição. Of probeer het gewoon met Kudus/Conceição/Bergwijn/Hansen op rechts.
 

Abubakari

Well-known member
En die opties zijn Kluivert of El Ghazi.

Waar ik zei Antony tyf maar op zeg ik Antony moet blijven, ik wil geen jokers inzetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Manchester United schijnt vandaag een nieuw bod te hebben gedaan van 90 miljoen euro. Afgewezen door Ajax.
 

JMD

Well-known member
beiden zijn gestoord manchester united en ajax
Mwah. Ajax snap ik wel. ALs je nu al weet dat je geen fatsoenlijke vervanger kan halen (of dat je een flink deel van het geld wat je binnenkrijgt alweer uit moet geven aan een vervanger, terwijl je weet wat je hebt, en nooit zeker wat de vervanger is) dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je hem tegen elke prijs wil houden. Voor de competitie zal het naw niet veel uitmaken of je met of zonder Antony speelt, kampioen wordt Ajax naw toch wel, maar voor Europa scheelt het een flinke slok op een borrel.

Dan United gestoord is wisten we al, maar dat is elke PL-club. Als je teveel geld hebt ga je gekke dingen doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwah. Ajax snap ik wel. ALs je nu al weet dat je geen fatsoenlijke vervanger kan halen (of dat je een flink deel van het geld wat je binnenkrijgt alweer uit moet geven aan een vervanger, terwijl je weet wat je hebt, en nooit zeker wat de vervanger is) dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je hem tegen elke prijs wil houden. Voor de competitie zal het naw niet veel uitmaken of je met of zonder Antony speelt, kampioen wordt Ajax naw toch wel, maar voor Europa scheelt het een flinke slok op een borrel.

Dan United gestoord is wisten we al, maar dat is elke PL-club. Als je teveel geld hebt ga je gekke dingen doen.
Ajax speelt hoog spel. Als het er uiteindelijk op uitdraait dat hij inderdaad bij Ajax blijft, vind ik ze ook bij Ajax behoorlijk in de war. 90 miljoen (of nog meer) voor een speler als Antony is de overtreffende trap van krankzinnig. En nee, daarmee zeg ik niet dat hij een sléchte speler is, helemaal niet. Maar hij is bij lange na niet zo beslissend voor Ajax als Bergwijn en Tadic, bijvoorbeeld.
 

Abubakari

Well-known member
Denk sowieso niet dat hij goed genoeg is
Hij is wel echt goed, maar ik vraag me wel af of hij in de fysiek zwaarste competitie overeind gaat blijven.
Dat United 90 miljoen voor hem wil betalen is krankzinnig, dat ten Hag het transferbeleid mag bepalen en met al dat geld ter beschikking vooral in de eredivisie wil winkelen… tsja.
 
Bovenaan