Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Everton wilde hem toch al hebben toen Kudus naar Ajax kwam?

Waarom is die al niet meer te handhaven?
 

Batigoal

Well-known member
Ik had na zijn goede voorbereiding de hoop dat Kudus toch nog zou doorbreken bij Ajax, maar Schreuder lijkt desondanks niet bijster veel vertrouwen in hem te hebben.
 

Abubakari

Well-known member
38 minuten raaskallen om te zeggen wat al duidelijk is? Het is niet voor niks dat Ajax zijn man van 80-100 miljoen niet meer wil beschadigen. Dat was pretty obvious.
 

zwammy

Well-known member
Als United 100 miljoen voor Shanice wil betalen kunnen we in ieder geval niet meer zeggen dat het vrouwenvoetbal ondergewaardeerd wordt
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Toch wel fijn dat die actrice niet meer in Nederland speelt. Dan kun je nog zo goed zijn, de irritatiefactor zal altijd groter zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch wel fijn dat die actrice niet meer in Nederland speelt. Dan kun je nog zo goed zijn, de irritatiefactor zal altijd groter zijn.

Krijg je er straks een die wel echt kan acteren en waar scheidsrechters wel intrappen.
 

Abubakari

Well-known member
Als ik David Ornstein moet geloven, heeft Man Utd dat bod van 80 miljoen gister al uitgebracht... En Ajax heeft het afgewezen. Compleet gestoord, allebei. Man Utd dat ze zo'n belachelijk bedrag bieden voor die overschatte Braziliaan. Ajax dat ze het bod hebben afgewezen. Ik had hem voor 50 al achterop de fiets naar Manchester gebracht.

94 miljoen is het volgende bod, toch niet helemaal gestoord van Ajax😀
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
94 miljoen is het volgende bod, toch niet helemaal gestoord van Ajax😀
Inderdaad, ik had bij het plaatsen van die post niet verwacht dat Manchester United nog verder zou gaan. Vergist in de paniek die daar blijkbaar heerst. Ajax heeft volledig gelijk en lacht zich, zoals het er nu naar uitziet, binnen een weekje de ballen uit de broek met 94 miljoen op de bank en Ziyech in het veld als sportieve verbetering ook. Knetter, knéttergek daar in Manchester.
 

Batigoal

Well-known member
Inderdaad, ik had bij het plaatsen van die post niet verwacht dat Manchester United nog verder zou gaan. Vergist in de paniek die daar blijkbaar heerst. Ajax heeft volledig gelijk en lacht zich, zoals het er nu naar uitziet, binnen een weekje de ballen uit de broek met 94 miljoen op de bank en Ziyech in het veld als sportieve verbetering ook. Knetter, knéttergek daar in Manchester.
Ga je er weer een tweetje aan wijden?
 
Bovenaan