Pascallovic
Well-known member
Kansloos om afscheid te nemen van Kudus en dan Berghuis die je niet verder zal brengen te handhaven.
Kudus was al niet meer te handhavenKansloos om afscheid te nemen van Kudus en dan Berghuis die je niet verder zal brengen te handhaven.
Omdat ie nu al moppert dat ie geen basisplaats heeft.Everton wilde hem toch al hebben toen Kudus naar Ajax kwam?
Waarom is die al niet meer te handhaven?
Maar als je dat 1x zegt is het filmpje zo afgelopen. Dan kun je het beter 20x herhalen.38 minuten raaskallen om te zeggen wat al duidelijk is? Het is niet voor niks dat Ajax zijn man van 80-100 miljoen niet meer wil beschadigen. Dat was pretty obvious.
1?Jullie vinden wel een andere Ajaxspeler waar jullie je net zo hard aan gaan lopen irriteren.
Bekijk bijlage 761661
Ja lachen Max en Jamel, Shanice die de klassieker besliste.
Toch wel fijn dat die actrice niet meer in Nederland speelt. Dan kun je nog zo goed zijn, de irritatiefactor zal altijd groter zijn.
Als ik David Ornstein moet geloven, heeft Man Utd dat bod van 80 miljoen gister al uitgebracht... En Ajax heeft het afgewezen. Compleet gestoord, allebei. Man Utd dat ze zo'n belachelijk bedrag bieden voor die overschatte Braziliaan. Ajax dat ze het bod hebben afgewezen. Ik had hem voor 50 al achterop de fiets naar Manchester gebracht.
Inderdaad, ik had bij het plaatsen van die post niet verwacht dat Manchester United nog verder zou gaan. Vergist in de paniek die daar blijkbaar heerst. Ajax heeft volledig gelijk en lacht zich, zoals het er nu naar uitziet, binnen een weekje de ballen uit de broek met 94 miljoen op de bank en Ziyech in het veld als sportieve verbetering ook. Knetter, knéttergek daar in Manchester.94 miljoen is het volgende bod, toch niet helemaal gestoord van Ajax😀
Ga je er weer een tweetje aan wijden?Inderdaad, ik had bij het plaatsen van die post niet verwacht dat Manchester United nog verder zou gaan. Vergist in de paniek die daar blijkbaar heerst. Ajax heeft volledig gelijk en lacht zich, zoals het er nu naar uitziet, binnen een weekje de ballen uit de broek met 94 miljoen op de bank en Ziyech in het veld als sportieve verbetering ook. Knetter, knéttergek daar in Manchester.
Zelfs een blinde zag dat dit eraan zat te komen.Inderdaad, ik had bij het plaatsen van die post niet verwacht dat Manchester United nog verder zou gaan.