Pascallovic
Well-known member
Er zitten natuurlijk meerdere kanten aan. Ajax hoeft gelet op de financiele situatie niet te verkopen en het lijkt dat hij ook niet gaat muiten gelet op zijn interview afgelopen zondag. Hij voegt wel wat extra's aan het spel van Ajax toe en in grote wedstrijden staat hij er vaak. Die vervang je zeker qua diepgang niet zo maar bij verkoop. Helemaal niet zo vlak voor de deadline. Je sportieve ambities zouden een flinke klap krijgen. Als United dit anderhalve maand geleden had geboden hadden ze hem gewoon gehad natuurlijk, wellicht zelfs voor een paar miljoen minder. Ajax gaat die 80 miljoen wellicht niet meer krijgen als bod, maar het is niet dat zijn waarde 0 gaat worden. In die overweging weigeren ze zo'n bod.Als ik David Ornstein moet geloven, heeft Man Utd dat bod van 80 miljoen gister al uitgebracht... En Ajax heeft het afgewezen. Compleet gestoord, allebei. Man Utd dat ze zo'n belachelijk bedrag bieden voor die overschatte Braziliaan. Ajax dat ze het bod hebben afgewezen. Ik had hem voor 50 al achterop de fiets naar Manchester gebracht.
United is natuurlijk in blinde paniek omdat geen hond wil komen. Dan ga je te veel voor spelers betalen. Hebben ze bij Martinez gedaan, willen ze nu bij Antony en ik begrijp dat ze ook Casemiro die alweer 30 jaar is voor 70 miljoen gaan halen. Er zit geen enkel idee achter, maar ze moeten iets en dan ga je dit soort gekke dingen doen. Want nee, ik zou ook geen 80 miljoen voor Antony betalen. Aan de andere kant is een bod van 130 miljoen voor Joao Felix ook niet genoeg gebleken, waarom zou je als Ajax dan niet hoog in de boom gaan zitten?