Tadic-Bergwijn-Antony is op dit moment de meest logische linie. Het is dat je met die belachelijke transfersom voor Brobbey zit, maar die zal op de bank plaats moeten nemen. Conceição ook tenzij Antony vertrekt (als Antony slim is, blijft hij nog tot minimaal de winter i.v.m. WK, maar ik ben daar niet zo zeker van). Berghuis komt waarschijnlijk op het middenveld terecht. En dan zie ik dat eerder gebeuren op de 8 dan op de 10, waar je Kudus hebt die een uitstekende voorbereiding heeft gedraaid. Maar het kan zomaar zijn dat juist Kudus verkocht wordt, want daar is ook veel interesse in. Zou ik jammer vinden, omdat we hem door blessures zelden in actie zagen. En van Ihattaren moet je ook maar afwachten of hij nog terugkomt.
Rechtsback moet er inderdaad bij. Rensch lijkt zich na zijn eerste goeie seizoen niet echt verder ontwikkeld te hebben, straalt ook bijzonder weinig uit. Daar moet echt een knop om, anders gaat hij de stap niet maken. Rensch is van origine ook een centrumverdediger, zal dus meer de backup van Timber en de nieuwe rechtsback worden denk ik. Regeer was bij Jong Ajax gelegenheidsrechtsback maar moet zich gewoon lekker concentreren op het middenveld waar echt wel kansen liggen. Fitz-Jim ben ik zelf niet kapot van. En van Klaiber is het wel duidelijk lijkt me. Die mag best blijven als sfeermaker, maar absoluut niet meer als speler van Ajax 1.