Pierie is 22, die heeft niets te zoeken in een beloftenteam.Snap dat laatste wel. De volledige verdediging van Jong Ajax is vertrokken, dus wat er staat is extra jong. Pierie zal nu voorlopig in de basis spelen en dan ligt niet gelijk alle druk op Aertssen en Milovanovic die beiden net 18 jaar zijn. En dan verwacht ik eigenlijk dat Pierie er al in de loop van de eerste seizoenshelft wordt uitgespeeld door die 2. Of hij wordt eind augustus gewoon verhuurd aan de club die tegen die tijd onderaan in de Eredivisie staat en nerveus is.
t/m 23 jaar is het toch?Pierie is 22, die heeft niets te zoeken in een beloftenteam.
Al 93 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau. Dan hoor je zelfs al zou je qua leeftijdsgrens nog mee mogen doen niet thuis in een beloftenteam.t/m 23 jaar is het toch?
Daar heb je zeker een goed punt, waarmee de KNVB best wel iets mag doen. Het wordt toch eens tijd dat @stc daar de kar gaat trekken.Al 93 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau. Dan hoor je zelfs al zou je qua leeftijdsgrens nog mee mogen doen niet thuis in een beloftenteam.
Die is de laatste weken helemaal uit vorm ja...Nou, Gakpo is het toch echt aan het verspillen de laatste tijd. Die moet echt nog een jaar bij PSV blijven en dan lekker naar een subtop club gaan.
Ik heb vooral het idee dat United desperate is... Bewezen grote spelers lijken niet naar United te willen komen (en geef ze eens ongelijk), dus probeert hij maar iedereen te polsen lijkt het, zonder dat er logica in zit. Behalve dan dat hij lijkt te denken: oke, wie zijn de topspelers van de eredivisie...Slaat sowieso nergens op om als eerste keuze een rechtsbuiten als Antony te hebben en dan als tweede keuze een linksbuiten als Gakpo. Waar ben je naar op zoek als club, een links- of een rechtsbuiten? Want zou beiden niet op een andere positie zetten.
Los van dat ik voor de bedragen die Ten Hag wil uitgeven of zelfs heeft uitgegeven hele andere keuzes had gemaakt.