Eef de Kip
Well-known member
Ik geloof er helemaal niets van Jamel, wacht nou maar gewoon de officiële berichtgeving af want dit is weer een hoop gespeculeer.
Leuk, hij had kaartjes?Gravenberch trouwens naar Bayern Munchen.
Lisandro Martinez gaat waarschijnlijk voor een vast bedrag van €55 miljoen, dat kan oplopen tot 64. Kostte ons destijds 7 miljoen euro. Sportief misschien wel de grootste aderlating van alle vertrekkers, maar wat een fantastische ontwikkeling heeft die jongen doorgebracht bij ons en mooie stap nu voor hem. Hopelijk slaagt hij, maar de verwachtingen zijn wel enorm.
Verder is Conceição in Nederland om gekeurd te worden en zouden Ajax en RB Leipzig ook zo goed als rond zijn over Brobbey voor 17 miljoen euro. Erg slechte deal natuurlijk, maar goed wel weer prettig om hem er weer bij te hebben en wie weet hoe ver hij nog kan komen. En ook de inkomende transfer van Bassey lijkt wel rond te komen. Druk weekend dus voor H2!
Dus de opvolger van Antony is binnen.
Ik las dat ie een jaartje kan wennen en er dan volgend jaar moet staan als Antony vertrekt.Dus de opvolger van Antony is binnen.
Deze kende ik trouwens ook niet!Ik las dat ie een jaartje kan wennen en er dan volgend jaar moet staan als Antony vertrekt.
Mij zegt ook deze speler niks, nog nooit van gehoord, ook geen wonder als ie bij Porto op de bank zit want ik ken ook nauwelijks basisspelers van Porto.
Zo stom zullen ze toch niet zijn neem ik aan?en dan voor 17 miljoen terug laten kopen
Jammer van Salah-Eddine. Hoopte stiekem dat wij hem konden vastleggen.Uitstekend nieuws: Anass Salah-Eddine verlengt tóch zijn contract en wordt komend seizoen verhuurd aan FC Twente. Goed om zijn talent te behouden en wie weet kan hij volgend seizoen de concurrentiestrijd aan met Wijndal.
Verder wordt nu Lorenzo Lucca, een lange Italiaanse spits die FM-spelers vast kennen, gelinkt aan Ajax. Zou om een huur met optie tot koop gaan mocht het zover komen.
Denk dat Ajax Brobbey of Mazraoui-taferelen wilde voorkomen, want Salah-Eddine heeft wel degelijk veel talent. Ze hadden hem ook zomaar veel speeltijd kunnen geven (of basisplaats), maar men wilde blijkbaar heel graag Wijndal hebben. Ben ik zelf overigens ook dik tevreden over.Jammer van Salah-Eddine. Hoopte stiekem dat wij hem konden vastleggen.
Lorenzo Lucca! Inderdaad een FM-held. Zou het ergens toch wel zonde vinden als zo'n talent naar Ajax gaat om enkel te fungeren als breekijzer.