Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Hoezo zie je het niet zo zitten in Matvienko? Lijkt me juist een meer dan uitstekende aankoop. Wel een dure weer, zo lijkt het.
15 miljoen duur? We gaan nu voor Calvin Bassey en die gaat bijna dubbel zoveel kosten mocht het Ajax lukken om hem te kopen.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een verrassing: na Ajax is nu ook... Manchester United geïnteresseerd in Bassey.

Echt, misschien moet Ajax in de media gewoon even roepen dat ze graag Seuntjens, Lamprou en Kramer willen kopen, want dan haalt Ten Hag ze naar Manchester.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een verrassing: na Ajax is nu ook... Manchester United geïnteresseerd in Bassey.

Echt, misschien moet Ajax in de media gewoon even roepen dat ze graag Seuntjens, Lamprou en Kramer willen kopen, want dan haalt Ten Hag ze naar Manchester.

Wanneer gaat hij Klaiber van jullie overnemen voor tien miljoen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Francisco Conceição lijkt daadwerkelijk naar Ajax te verkassen, volgens Portugese media. Tenzij Erik ten Hag zich er last minute nog mee gaat bemoeien, natuurlijk. Maar dat is wel een toffe transfer, zeg!
 

Eef de Kip

Well-known member
Meen je dat echt? Ik had juist begrepen dat hij een shitload aan geld moest kosten en helemaal niet weg wilde?
Nou ja, laat het maar waar zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Meen je dat echt? Ik had juist begrepen dat hij een shitload aan geld moest kosten en helemaal niet weg wilde?
Nou ja, laat het maar waar zijn.
5 miljoen gelimiteerde transfersom. Salaris weet ik natuurlijk niet, maar qua transfersom een uitstekende investering.
 

Batigoal

Well-known member
Lisandro Martinez gaat waarschijnlijk voor een vast bedrag van €55 miljoen, dat kan oplopen tot 64. Kostte ons destijds 7 miljoen euro. Sportief misschien wel de grootste aderlating van alle vertrekkers, maar wat een fantastische ontwikkeling heeft die jongen doorgebracht bij ons en mooie stap nu voor hem. Hopelijk slaagt hij, maar de verwachtingen zijn wel enorm.

Verder is Conceição in Nederland om gekeurd te worden en zouden Ajax en RB Leipzig ook zo goed als rond zijn over Brobbey voor 17 miljoen euro. Erg slechte deal natuurlijk, maar goed wel weer prettig om hem er weer bij te hebben en wie weet hoe ver hij nog kan komen. En ook de inkomende transfer van Bassey lijkt wel rond te komen. Druk weekend dus voor H2!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax en Bergwijn hebben een akkoord bereikt over Bergwijn. Transfersom zou boven de 30 miljoen liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan