gevegt
Well-known member
Welnee. Dat is allang verleden tijd.Oh dat zeker. Zit alleen aan de restwaarde te denken. En ik las ook iets over een salaris van 2,5 miljoen. Dat is ook voor Ajax redelijk aan de hoge kant, toch?
Welnee. Dat is allang verleden tijd.Oh dat zeker. Zit alleen aan de restwaarde te denken. En ik las ook iets over een salaris van 2,5 miljoen. Dat is ook voor Ajax redelijk aan de hoge kant, toch?
Geen idee, daar hou ik me niet mee bezig.Oh dat zeker. Zit alleen aan de restwaarde te denken. En ik las ook iets over een salaris van 2,5 miljoen. Dat is ook voor Ajax redelijk aan de hoge kant, toch?
15 miljoen duur? We gaan nu voor Calvin Bassey en die gaat bijna dubbel zoveel kosten mocht het Ajax lukken om hem te kopen.Hoezo zie je het niet zo zitten in Matvienko? Lijkt me juist een meer dan uitstekende aankoop. Wel een dure weer, zo lijkt het.
15 miljoen duur? We gaan nu voor Calvin Bassey en die gaat bijna dubbel zoveel kosten mocht het Ajax lukken om hem te kopen.
Waanzin.15 miljoen duur? We gaan nu voor Calvin Bassey en die gaat bijna dubbel zoveel kosten mocht het Ajax lukken om hem te kopen.
Hahahaha, echt waar? Van de week ook al met die spits van 2 meter, ben even z'n naam kwijt. Dit is lachwekkend.Wat een verrassing: na Ajax is nu ook... Manchester United geïnteresseerd in Bassey.
Wat een verrassing: na Ajax is nu ook... Manchester United geïnteresseerd in Bassey.
Echt, misschien moet Ajax in de media gewoon even roepen dat ze graag Seuntjens, Lamprou en Kramer willen kopen, want dan haalt Ten Hag ze naar Manchester.
5 miljoen gelimiteerde transfersom. Salaris weet ik natuurlijk niet, maar qua transfersom een uitstekende investering.Meen je dat echt? Ik had juist begrepen dat hij een shitload aan geld moest kosten en helemaal niet weg wilde?
Nou ja, laat het maar waar zijn.
Gast is dit nou een running gag of lees jij echt niet?Ajax en RB Leipzig zijn het vrijwel eens over Brobbey. Transfersom zou rond de 15 miljoen liggen.