Ik vind overigens nog steeds dat Man Utd geen onaardige selectie heeft, spelers als Bruno Fernandes, Sancho, Rashford, Varane enzo zijn echt prima spelers. Alleen denk ik dat de sfeer bij die club al een paar jaar volledig verziekt is waardoor niemand daar met plezier speelt en zich lekker voelt. In iedere linie nieuwe spelers en dominante figuren als Pogba en Ronaldo eruit kan weleens goed gaan werken.
Martinez zie ik juist wel slagen op dat niveau. Antony zou er beter aan doen nog een jaartje aan zijn rendement te werken voordat hij een stap zet.
Ja, vind ik ook hoor. Maar buiten die vijf/zes prima spelers hebben ze ook heel veel middelmaat. Zeker vergeleken met City en Liverpool, waar gewoon zeker 18 spelers van top Premier League niveau in de selectie zitten. En ook Chelsea heeft een bredere selectie. Ik denk inderdaad dat het goed zou zijn als ze afscheid nemen van hele dure dominante spelers als Pogba en Ronaldo en de vrijgekomen ruimte opvullen met jongere, talentvolle spelers met een positievere mindset. Die kant lijken ze ook wel op te willen gaan, als je ziet wie ze halen en met wie ze in verband worden gebracht. Maar met alle respect, spelers als Malacia, Antony, Timber, etc hebben alles nog te bewijzen, als ze al ooit dat niveau gaan halen. En ook Ten Hag gaat geen drie jaar krijgen om te bouwen, daar zijn de belangen te groot voor.
Jij en Abu hebben een beter beeld van Martinez dan ik, dus als jullie hem zien slagen in de Engelse top dan geloof ik jullie wel. Ik vind hem te klein als centrale verdediger op dat niveau. Om met die lengte overeind te blijven in de absolute top, moet je naar mijn mening van het niveau Cannavaro zijn en dat is 'ie in mijn ogen niet. En ik heb toch ook de meest recente Klassieker op m'n netvlies, waarin hij aan alle kanten voorbij gelopen werd. Maar dat zal dan een incident zijn geweest.