We hadden nog 5 miljoen in de knip zitten, kost die kerel dus ineens 9 miljoen.
Bedankt dus nog Jamel, mede mogelijk gemaakt met jou belastingcenten! :duim:
Hahahaha!
We hadden nog 5 miljoen in de knip zitten, kost die kerel dus ineens 9 miljoen.
Bedankt dus nog Jamel, mede mogelijk gemaakt met jou belastingcenten! :duim:
Als je me uit kan leggen hoe de Jumbo de NOW heeft gevraagd voor steun aangezien supermarktketens waarschijnlijk de ketens zijn die niet zo veel omzetverlies hebben.
Ik heb dat document (Register NOW) en daarop staat de Jumbo een keer op die ik niet anders kan plaatsen dan de supermarkt. (die in Ede om precies te zijn)Hoe kom je daarbij? Ik zit op de NOW kliksite te kijken en Jumbo komt daar niet op voor.
Maar waarom deze vraag opeens dan naar aanleiding van een aankoop? Kun je beter vragen waarom de betaald voetbalclubs überhaupt in aanmerking komen voor de now regeling.
Ik heb dat document (Register NOW) en daarop staat de Jumbo een keer op die ik niet anders kan plaatsen dan de supermarkt. (die in Ede om precies te zijn)
Ah daar had ik niet gekeken. Ik kwam niet verder dan Google.Als ik de KvK bekijk is het vermoedelijk te herleiden tot Van van Ee tuin en terrasoverkappingen
"Ondernemers kunnen met de Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkgelegenheid (NOW) tot maximaal 90% van hun loonkosten vergoed krijgen als ze verwachten ten minste 20% omzet te verliezen over 4 maanden door de coronacrisis."
![]()
Informatie voor vaststelling NOW
Als u eerder een voorschot van de NOW heeft ontvangen, moet u op een later moment altijd nog een definitieve aanvraag ter vaststelling van de NOW indienen. Bij de bepaling van uw voorschot is uitgegaan van het door u opgegeven verwachte omzetverlies. Bij de vaststelling wordt uitgegaan van uw...www.rijksoverheid.nl
Ah daar had ik niet gekeken. Ik kwam niet verder dan Google.
En KLM mag ook geen nieuwe vliegtuigen kopen van de staats-steun.Dus elke club uit de eredivisie mag dit jaar geen aankopen doen?
Maar die uitkomst was niet echt waarschijnlijk.
Ik vind de openbaarheid overigens wel strijdig met het recht op privacy. Dit was niet vooraf kenbaar voor de aanvragers. Desalniettemin geeft het toch wel een aardig inzicht hoe sommige bedrijven wel en andere bedrijven in dezelfde branche geen NOW aanvragen.
9 Door het indienen van een aanvraag wordt de werkgever geacht ermee ingestemd te hebben dat de volgende gegevens uit het subsidiedossier openbaar gemaakt kunnen worden:
- a.de naam en het adres van werkgever;
- b.het verstrekte voorschot; en
- c.de vastgestelde subsidie.
Jan Vertonghen verlaat Tottenham Hotspur. Iets voor Ajax?
Verder strijden we blijkbaar met o.a. Dortmund en RB Leipzig om Melayro Bogarde (18), een centrale verdediger van Hoffenheim.
Oom Winston maar even inzetten om dit talent uit Zevenkamp over de streep te trekken dus!